لیگ برتر امید؛

سپاهان زنجان قهرمان لیگ برتر امید استان شد

1398/08/22 - 13:46 - کد خبر: 6413
سپاهان زنجان

نصر: مالک مدرسه فوتبال سپاهان زنجان گفت: تیم فوتبال سپاهان زنجان با قهرمان در لیگ برتر امید استان راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، بهمن رضایی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: هم اکنون 300 بازیکن  در رده‌های سنی پنج تا 18 سال در  مدرسه فوتبال سپاهان زنجان مشغول فعالیت هستند.

مالک مدرسه فوتبال سپاهان زنجان با بیان اینکه هم اکنون مدرسه فوتبال زنجان یکی از بزرگترین آکادمی‌های فوتبال در غرب کشور است، اضافه کرد: فعالیت‌های این مدرسه به سمت کیفی شدن رفته و سالانه بازیکنان بسیار خوبی به تیم‌های جوانان و لیگ‌های مختلف معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان استعدادهای برتر و درخشانی در رشته فوتبال دارد، تصریح کرد: باید این بازیکنان پرورش داده شده و استعدادهای آنها شکوفا شود که این امر نیازمند حمایت همه جانبه مسؤولان است.

رضایی با اشاره به اینکه تیم سپاهان زنجان در رده جوانان و امید تمرین‌های خود را از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز  و تقریبا 96 جلسه تمرینی داشته است، گفت: از این تعداد 74 جلسه به صورت تمرین و بقیه نیز در قالب بازی‌های تدارکاتی برگزار شده است.

مالک مدرسه فوتبال سپاهان زنجان با اشاره به تمرین‌های فشرده تیم امید و جوانان سپاهان زنجان گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تیم جوانان نایب قهرمان و امید نیز متشکل از بازیکنان جوان قهرمان شد که قرار است بهمن‌ماه به عنوان نماینده استان در مسابقات حاضر شود.

رضایی با در خواست از مسؤولان در مورد حمایت مادی و معنوی از این تیم، از بازیکنان فوتبال در رده سنی 77 تا 81 خواست، در صورت تمایل به تیم سپاهان بپیوندند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مدرسه فوتبال به سمت کیفی شدن رفته و سالانه تعدادی از بازیکنان به تیم‌های جوانان و لیگ‌های مختلف معرفی می‌شود، گفت: طی ماه‌های گذشته بازیکنان با استعداد این تیم در لیگ‌های خارجی و لیگ برتر حضور پیدا کرده و هم اکنون مشغول بازی هستند.

انتهای پیام/

پژوهشیار