فرماندار چاراویماق:

طرح های نیمه‌تمام چاراویماق در سفر رئیس‌جمهوری پیگیری می‌شوند

1401/03/09 - 11:54 - کد خبر: 64119
عکس

نصر: فرماندار چاراویماق گفت: پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام شهرستان در سفر رئیس‌جمهوری و هئیت همراه به آذربایجان‌شرقی پیگیری می شوند.

به گزارش نصر، یاسین توکلی فرماندار چاراویماق در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت هماهنگی برای استقبال از سفر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هئیت همراه به شهرستان انجام شده است.
وی سفر دولت به استان را منشاء خیر و برکات دانست و افزود: در جریان این سفر نماینده دولت برای پیگیری مشکلات در شهرستان حضور پیدا خواهد کرد و باید این فرصت را مغتنم شمرد.
وی بیان کرد: با انعکاس بخشی از مشکلات و مطالبات عمومی مردم امیدواریم به برکت این سفر و با مساعدت و دستور رئیس‌جمهور مردمی دولت سیزدهم بخشی از این مشکلات رفع و با پیگیری و اقدامات لازم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.فرماندار چاراویماق در این جلسه همچنین به مردمی سازی و هدفمند کردن یارانه‌ها پرداخت و تصریح کرد: دولت سیزدهم اقدام به اجرای تصمیمی مهم در راستای اصلاح اوضاع اقتصادی کرده و با هدفمند کردن یارانه‌ها مانع هدر رفت منابع کشور شده است.
توکلی تاکید کرد: در جریان حذف ارز ترجیحی دولت ضمن قطع دست رانت خواران برای جبران بخشی از افزایش قیمت کالاها اقدام به واریز یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوارها کرد تا مردم از گرانی کالاها آسیب نبینند.
انتهای پیام/

پژوهشیار