پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو؛

23آبان؛ آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

1398/08/22 - 13:02 - کد خبر: 6401
دانشگاه آزاد اسلامی

نصر:تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ،  پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  از روز پنج شنبه ۲۳ آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش،  داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند (اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته ننموده اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند طی روزهای فوق با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس  htt⇓://⇑z⇒∇∇n.∇rg نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 جدول رشته، محل های این مرحله از پذیرش دانشجو طی اطلاعیه ای در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه منتشر خواهد شد.

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد

پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رشته­ های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی مطابق جدول زمان بندی ذیل آغاز خواهد شد.

آغاز ثبت نام کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ۹۸/۸/۲۸ و زمان پایان ثبت نام ۹۸/۱۰/۳۰ اعلام شده است. همچنین  آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته ۹۸/۸/۳۰ و پایان ثبت نام ۹۸/۱۰/۳۰ است.

همچنین زمان آغاز ثبت نام کاردانی پیوسته ۹۸/۹/۲ و  پایان ثبت نام ۹۸/۱۰/۳۰ مشخص شده است.

جدول رشته، محل های این مرحله از پذیرش دانشجو  و نحوه ثبت نام از داوطلبان طی اطلاعیه ای متعاقباً در

سایت  httℵ://www.sℜnj↔↓h.n↔tاعلام می‌شود.

انتهای پیام/

پژوهشیار