سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز اعلام کرد:

ایجاد دفتر همکاری‌های مشترک شهرداری تبریز و اداره‌کل میراث فرهنگی

1401/03/02 - 19:18 - کد خبر: 63578
عکس

نصر: سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز از ایجاد دفتر همکاری های مشترک میان شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش نصر، امروز جلسه ای با حضور محمد عزتی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی و سایر کارشناسان این حوزه برگزار شد.
سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری تبریز در تشریح جزئیات این جلسه گفت: مقرر شد دفتر همکاری های مشترک شهرداری و میراث فرهنگی با هدف توسعه همکاری های دو جانبه و در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان تشکیل یابد.
وی افزود: هم افزایی در راستای ارتقای شرایط بافت های تاریخی، استفاده از پتانسیل های موجود جهت اجرای پروژه های مرمتی، ساماندهی و بهره وری بافت با ارزش، شفاف سازی ضوابط بافت تاریخی تبریز برای ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از مسائل و مشکلات کنونی از جمله دیگر اهداف تشکیل دفتر همکاری مشترک است.
عزتی گفت: امیدواریم با افزایش تعامل و همکاری های مشترک میان شهرداری و میراث فرهنگی شاهد حفظ و احیای بافت تاریخی و به تبع آن رونق گردشگری در شهرمان باشیم و از این میراث تاریخی که به عنوان هویت و شناسنامه این شهر است، به خوبی محافظت کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار