رئیس هیات والیبال مهاباد؛

والیبالیست مهابادی به تیم شهرداری ارومیه پیوست

1398/08/21 - 18:17 - کد خبر: 6339
هیرش وقاری

نصر: رئیس هیات والیبال مهاباد گفت: «محمد بربست» والیبالیست پشت خط‌زن این شهرستان با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم جوانان شهرداری ارومیه پیوست.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هیرش وقاری امروز در گفت وگویی افزود: این بازیکن جوان مهابادی سال قبل در تیم هیات والیبال مهاباد در لیگ دسته یک والیبال کشور حضور داشت و پس از جلب نظر مسوولان تیم لیگ برتری شهرداری ارومیه به تیم جوانان این شهر پیوست.

وی ادامه داد: «محمد بربست» متولد سال ۱۳۸۱ با قد دو متر و پنج سانتیمتر، یکی از استعدادهای والیبال مهاباد است که با روندی روبه رشد به تیم سوپر لیگی شهرداری ارومیه پیوسته است.

وی اظهار داشت: رقابت‌های سوپر لیگ والیبال جوانان کشور آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس هیات والیبال مهاباد بیان کرد: «فرهاد پیروت‌پور» دیگر والیبالیست پشت خط‌زن این شهرستان نیز هم‌اکنون به عنوان کاپیتان در تیم بزرگسالان شهرداری ارومیه حضور دارد.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته به خدمت گرفته است.

مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به داشتن تیم‌هایی در رده سنی جوانان و امید، سعی دارند با جذب بازیکنان مستعد از شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی دست به آینده‌سازی برای این تیم کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار