خبر/

صرافی بانک ملی در تبریز راه اندازی می شود

1401/02/30 - 21:16 - کد خبر: 63297
عکس

نصر: بر اساس مصوبه ای که در جلسه شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی به ریاست رئیس بانک مرکزی گرفته شد، شعبه صرافی بانک ملی در تبریز با در نظر گرفتن ملاحظات وپیشنهادات اولیای بانک ملی ایران، راه اندازی خواهد شد.

به گزارش نصر،  حسن  مونسان، عضو  هیئت مدیره بانک ملی در این زمینه گفت: از مصوبه بانک مرکزی تشکر کرده و در هفته آتی مقدمات راه اندازی این شعبه بررسی شده و پیشنهادات لازم ارائه  می شود.
وی همچنین بر حمایت بانک ملی از واحدهای صنعتی استان نیز تاکید کرده و اظهار داشت: با رفع برخی موانع در بخشنامه های بانک مرکزی،امکان اعطای تسهیلات بیشتر فراهم خواهد شد.
مونسان همچنین خواستار بازنگری در برخی دستورالعمل های جدید ابلاغی از سوی بانک مرکزی برای خدمات دهی بهتر به مشتریان شد.
 عادل غلامی،دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای آذربایجان شرقی و رئیس بانک ملی استان نیز  از آماده بودن زیر ساختهای لازم  برای راه اندازی این صرافی خبر داد.
وی  همچنین با اشاره به حمایت بانکی از صنایع بزرگ در استان عنوان کرد: کشاورزان زیادی در استان از کانال بنیاد برکت برای خرید تراکتور از  تسهیلات بانک ملی بهره مند شده اند که موجب رونق اقتصادی کارخانه تراکتور سازی نیز شده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به محوریت این دبیرخانه در انعکاس مشکلات بانکی استان به بانک مرکزی یادآور شد: در سفر رئیس بانک مرکزی به تبریز مقرر شد این دبیرخانه موضوعات و مسائل مطروحه بانکهای استان را تجمیع و به بانک مرکزی انتقال دهد.
وی تصریح کرد: در جلسه مشترک مدیران بانکی کشور و مدیران بانکی استان نیز ۵ نفر از مدیران بانکی استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
غلامی همچنین به دیدار مدیران بانکی با امام جمعه تبریز اشاره کرد و افزود: در این دیدار آیت الله آل هاشم از توجه ویژه بانکهای استان برای اعطای وام قرض الحسنه و حمایت از واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی کرده و رهنمودهایی برای خدمات دهی بهتر داشتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار