نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری؛

سفر رئیس جمهور موجب وحدت مضاعف مردم استان می‌شود

1401/02/29 - 12:39 - کد خبر: 63225
سید ابراهیم رئیسی

نصر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سفر رییس جمهور موجب وحدت وهم‌افزایی بیشتر مردم استان می‌شود.

به گزارش نصر، ذآیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه‌ به‌ اینکه‌ آذربایجان غربی، استانی مرزی و متشکل از اقوام مختلف است حضور رییس جمهور وحدت مردم این استان را بیشتر می‌کند.
وی اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت دولت سفرهای ایشان به استان‌های مختلف کشور، آشنایی با مشکلات و مسایل مختلف آنهاست بنابراین این سفر رییس جمهور به استان نیز می‌تواند آثار و ‌برکات خوبی داشته باشد.
آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردم از خانواده‌های معظم شهدا گرفته تا صاحبان صنایع و کارگران بدون تردید اثر روانی مثبتی بدنبال داشته و مردم احساس خوشایندی می‌کنند که از نزدیک با یک مسوول عالیرتبه گفت وگو کرده و ‌این حرکت و ‌اقدام از شاخصه‌های مسوول در نظام اسلامی است.
وی تاکید کرد: اینکه دولت سیزدهم فاصله بین خود و مردم قایل نمی‌شود و برای حل مشکلات حضور میدانی دارد، نکته‌ای مثبت در کارنامه فعالیتش محسوب می‌شود.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رییس جمهور که در اتاق بنشیند و از دور به مشکلات رسیدگی کند با کسی که در میدان باشد و از نزدیک با مشکلات روبرو شود تفاوت دارد و ‌ دکتر رییسی از جمله این شخصیت هاست که ‌به اکثر نقاط کشور سر زده و از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی افزود: قطعا در این سفر نیز از کارخانه‌ها و طرح‌های نیمه تمام بازدید کرده و بدنبال این بازدیدها بودجه‌های لازم برای آنها تخصیص پیدا خواهد کرد.
آیت الله شبستری اظهار کرد: امید می‌رود این سفر منشا خیر و ‌برکت برای مردم استان باشد و مشکلات موجود به همت قدم مبارک رییس جمهور حل شده و ‌بودجه‌های لازم نیز اختصاص یابد.
رییس جمهور به همراه برخی از وزرا در روزهای آتی مهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود،  در این سفر برخی پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار