معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی تبریز اعلام کرد؛

تولید روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز در آذربایجان شرقی

1401/02/29 - 12:09 - کد خبر: 63217
گوشت قرمز

نصر: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تولید روزانه ۲۰۰ تن انواع گوشت قرمز در استان خبر داد.

به گزارش نصر، اقدمی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: در استان آذربایجان شرقی سالانه حدود ۵۵ هزار تن گوشت دام سبک و سنگین تولید می‌شود که شامل ماهانه پنج هزار تن و روزانه ۲۰۰ تن انواع گوشت قرمز می‌باشد.
 خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت قرمز در استان وجود ندارد و با ابلاغ تسهیلات سرمایه در گردش برای واحد‌های تولیدی شاهد افزایش میزان تولید این محصول طی روز‌های آتی نیز خواهیم بود.
در این بازدید قدرتی مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز نیز با اعلام افزایش دو برابری میزان تولید گوشت قرمز در این کشتارگاه جهت تنظیم قیمت این محصول در بازار گفت: با مشخص شدن قیمت‌های جدید از دیروز شاهد افزایش میزان تولید در کشتارگاه صنعتی تبریز و کاهش قیمت گوشت قرمز در سطح استان هستیم.
وی با اشاره به رفع موانع پیش آمده در روز‌های گذشته و رسیدن آمار کشتار به روزانه ۲۰۰ راس دام گوساله سنگین و نیز یک هزار راس دام سبک گوسفندی در این واحد ابراز امیدواری کرد تا در روز‌های آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت گوشت قرمز باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار