رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان؛

نان زنجانی‌ها تا پایان آبان گران نمی‌شود

1398/08/21 - 16:17 - کد خبر: 6317
نان

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان آرد یارانه‌ای تا پایان‌ماه توزیع شده است، گفت: قطعا پروسه قیمت‌گذاری تا پایان آبان‌ماه طول خواهد کشید.

به گزارش نصر  به نقل از فارس، ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگویی در زنجان درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ارتباط با قیمت‌گذاری نان اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان آرد یارانه‌ای تا پایان‌ماه توزیع شده است، گفت: قطعا پروسه قیمت‌گذاری تا پایان آبان‌ماه طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه افزایش ثیمت نان به صورت منطقه‌ای و با یک رنج هماهنگ که چندان هم بالا نیست، تعیین خواهد شد، تصریح کرد: در واقع در کل منطقه شمالغرب قیمت جدیدی اعمال نشده است.

فغفوری با اشاره به اینکه افزایش قیمت آرد را در این پروسه قیمت‌گذاری نخواهیم داشت، افزود: اما قیمت نان در حد متعادل تغییر خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: قیمت گذاری قبلی مربوط به مهر ماه سال 1393 بود و هم اکنون پنج سال از آن می‌گذرد و طبیعی است که نانوا در این مدت متحمل هزینه‌هایی شده است، هزینه‌هایی که ناشی از نوسانات حق و حقوق کارگری و یا سایر مسائل بوده است، پس قطعا قیمت‌گذاری به صورتی خواهد بود که این هزینه‌ها را پوشش دهد تا کم‌فروشی در حوزه نان رخ ندهد.

بنا به این گزارش، طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت‌گذاری نان به ستادهای استانی تنظیم بازار به ریاست استانداران محول شده و استان‌ها مختارند بر اساس تورم و نوسانات قیمتی اقدام به افزایش قیمت کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار