خبر/

معاون وزیر ارتباطات از سایت‌های خدمات‌رسانی تلفن همراه مشگین‌شهر بازدید کرد

1398/08/21 - 16:08 - کد خبر: 6314
فرهاد معارفی

نصر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر ارتباطات، در سفر به مشگین‌شهر از سایت‌های مختلف تلفن همراه از جمله همراه اول و ایرانسل و ضریب پوشش تلفن همراه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرهاد معارفی امروز در این بازدید به خبرنگار گفت: نحوه آنتن‌دهی و خدمات‌رسانی اپراتورهای مختلف تلفن همراه و مسائل این حوزه جمع بندی شده و برای اتخاذ تصمیم و توسعه سایت‌های مختلف به اطلاع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل هم گفت: عملیات نصب ۱۷ آنتن تلفن همراه در شهرستان مشگین‌شهر آغاز شده و بزودی با بهره‌برداری از سایت‌های جدید مشکل پوشش تلفن در مناطق مختلف این شهرستان برطرف می‌شود.

بهروز رزمی افزود: در سال ۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس‌جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه‌های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیرساخت (بخش دولتی) و شرکت‌های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.

وی گفت: هم اکنون یک نفر از کارمندان این اداره کل به عنوان رابط در ادارات مخابرات شهرستان‌ها مشغول خدمات‌رسانی میباشد.  

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/

پژوهشیار