مراسم بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس هلال‌احمر/

خدمات هلال احمر، کمتر از مجاهدت و تلاش رزمندگان در جبهه نیست

1401/02/26 - 12:34 - کد خبر: 62921
نشست خبری هلال احمر

نصر: رییس دانشگاه تبریز گفت: امروز، روز تجلیل از ایثارگرانی است که رشادت را از سنگرهای خاک گرفته به ارث برده اند و در این مهد و دیار جان فشانی می کنند.

به گزارش نصر، "صفر نصراله زاده" در مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: مایه فخر و مباهات است که توانسته ایم جشن با شکوه یکصدمین سالگرد هلال احمر را در کنار یکدیگر و خانواده‌های اعضای این مجموعه جشن بگیریم.از خانواده این افراد به دلیل تحمل موقعیت استرس زایی که دارند نیز تشکر می کنم.
وی ضمن قدردانی از دانشجویانی که در کارهای عام المنفعه پیش قدم هستند، اظهار کرد: بی تردید خدمات هلال احمر، کمتر از مجاهدت و تلاش رزمندگان در جبهه نیست.
نصراله زاده با بیان اینکه هلال احمر جزو کارهای سخت و پر مشقت است، افزود: در اینکه بلایای طبیعی همیشه وجود دارند و از قبل خبر نمی‌کنند شکی نیست اما به خطر انداختن اعضای هلال احمر، بدون غرض و با حس نوع دوستی برای نجات جان هم‌نوعانشان از میان انبوهی از خطرها و در سخت ترین شرایط ها، راهی ثمربخش برای آخرت است.
رییس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز به عنوان دانشگاه مهم‌ و تاثیر گذار در منطقه و کشور است که همیشه در صحنه های مختلف به برکت اساتید و کارکنان و دانشجویان به خوبی درخشیده است‌. لذا آماده ایم‌در مسیر انجام کارهای دانش بنیان، فناوری و دیگر کارهای بهینه هلال احمر استان کمک کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار