خبر/

جدایی صانعی از نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال / شمس در مس ماندنی شد

1401/02/25 - 13:48 - کد خبر: 62849
علی صانعی

نصر: باوجود جدایی علی صانعی سرمربی تیم فوتسال مس سونگون از این تیم، حسین شمس در این تیم به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش نصر، باشگاه مس سونگون چندی پیش اعلام کرد علی صانعی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه انتخاب شده است. این خبر حتی در رسانه‌های باشگاه مس منتشر شد اما طی هفته گذشته اتفاقاتی رخ داد که منجر به جدایی صانعی از تیم مس شد.
علاوه بر صانعی، حسین شمس هم به عنوان مدیر فنی در تیم مس حضور داشت و گفته می‌شد شمس هم از تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال جدا می‌شود.
با وجود تغییر سرمربی مس اما شمس همچنان به کارش در این تیم به عنوان مدیر آکادمی ادامه خواهد داد و یک مربی بومی به جای صانعی انتخاب می‌شود.
شمس در این خصوص گفت: حُسن نیت مدیرعامل مس سونگون برای ما روشن است. او الان هم در تلاش است تا قضیه به خیر و خوشی تمام شود و از دل علی (صانعی) در بیاورند. یکسری فشارها از طرف استان بود که باید مربی بومی انتخاب بشود. با صانعی صحبت کردند و او هم با رضایت از مس جدا شد. یک تفاهمنامه ای هم نوشتند و عذرخواهی کردند.
وی درباره وضعیت همکاری خودش هم با تیم مس تصریح کرد: بنده مدیر فنی و مدیر آکادمی مس بودم و به عنوان مدیر آکادمی به کارم در مس ادامه می‌دهم چرا که فعالیت من ارتباطی با تیم بزرگسالان نخواهد داشت. به خاطر علی صانعی بود که مدیریت فنی تیم مس را قبول کرده بودم و بعد از جدایی او، به عنوان مدیر آکادمی در مس کار می‌کنم.
انتهای پیام/

پژوهشیار