شهردار تبریز:

ورزش همگانی، مقدمه موفقیت در ورزش حرفه‌ای است

1401/02/24 - 13:07 - کد خبر: 62756
یعقوب هوشیار

نصر: شهردار تبریز برنامه‌ریزی دقیق برای ارتقای ورزش همگانی را مقدمه‌ای برای توفیق در ورزش حرفه‌ای دانست و بر رویکرد جدید شهرداری برای تحقق این‌ هدف تاکید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان در قالب برنامه‌های ماه بی همتا، با تاکید بر جایگاه ویژه ورزش در توسعه پایدار، گسترش ورزش همگانی را یکی از ماموریت‌های اصلی شهرداری تبریز معرفی کرد.  
وی ضمن تمجید از تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای برگزاری این مسابقات، با تاکید بر این‌که ورزشکاران حرفه‌ای ابتدا در صحنه ورزش آماتور و همگانی ظهور و شناسایی می‌شوند، افزود: حرکت اصولی در جهت شناسایی استعدادهای برتر باید از صحنه ورزش همگانی آغاز و گسترش یابد و شهرداری تبریز در دوره جدید این برنامه را نهادینه خواهد کرد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این‌که مسابقات جام رمضان اولین گام در جهت عدالت ورزشی و گسترش ورزش همگانی بود، تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر جوانان تبریز از این مسابقات حاکی از وجود استعدادهای بسیار ارزشمند ورزشی در شهر است و ما وظیفه داریم این جوانان مستعد را شناسایی و تقدیم ورزش حرفه‌ای کشور کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار