خبر/

برگزاری مسابقات بزرگ درگ شمال غرب در تبریز

1401/02/24 - 09:47 - کد خبر: 62728
مسابقات درگ

نصر: مسابقات بزرگ درگ 400 متر شمال غرب کشور در دو رشته موتور سواری و اتومبیل رانی و در دو بخش مردان و زنان با حضور 150 ورزشکار در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، مسابقات بزرگ درگ 400 متر شمالغرب کشور درحالی از صبح جمعه در مسیر منتهی به ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که استقبال غیر منتظره از این رقابت ها به عمل آمد و تماشاگران زیادی به تماشای این مسابقه جذاب نشستند.
در حاشیه این مسابقات، سیامک امیرخیزی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان در گفتگو با نصر در خصوص این دوره از مسابقات گفت: اولین مسابقات درگ 400 متر شمالغرب با حضور 3 استان و 12 شهرستان در تبریز برگزار شد که 150 ورزشکار در دو رشته حضور داشتند.
 
 
 وی در ادامه افزود: این مسابقات پیش از برگزاری مسابقات کشوری تشکیل شد و قرار بر این شد ابتدا مسابقات انتخابی استان برگزار شود تا ورزشکاران منتخب بتوانند به این مسابقات اعزام شوند و انگیزه ای برای جوانان شود تا بتوانند وارد عرصه قهرمانی شوند.
امیرخیزی با بیان اینکه این مسابقات مورد استقبال جوانان قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این مسابقات با استقبال استان های همجوار مواجه شد و با وجود این مسابقات، جوانان و علاقه مندان به سمت این ورزش در بستر های مجاز کشیده شده و از انجام حرکات خطرناک در خیابان ها امتناع می کنند.
همچنین علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس که از نزدیک شاهد این رقابت ها بود، در گفتگو با نصر با توصیه به هیات هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان گفت: باتوجه به علاقه اکثر جوانان به این ورزش بایستی هیات مربوطه فعال تر شود و با توجه به اینکه این هیات نسبت به سایر هیات جدید تر است، لذا زمان می برد تا بتواند تکمیل تر شود.
 
 
وی در ادامه افزود: اگر بخش های خصوصی در این زمینه فعال تر شوند و مطالبه های هیات از صاحبان صنایع انجام  گیرد، می تواند باعث ایجاد پیشرفت در این رشته شود.
علاوه بر بیگی، فریدون بابایی اقدم، عضوشورای شهر تبریز و حبیب مقصودی، رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز و سایر مسئولان به تماشای این مسابقات آمده بودند.

در پایان این رقابت ها نتایج زیر به ترتیب اول تا سوم به دست آمد: 
کلاس 206اختصاصی: سعید عباسی - افشین عیوضیان - اسد رجبی
کلاس آزاد: محمدرضا عزتی – یوسف ذاکری – علی اکرامی
کلاس 16 سوپاپ: امیر جابری – محمد مصطفوی – بهزاد عادل
کلاس بانوان: صبا ولیزاده – الهام مختاری – عزیزه واحد بیگ
کلاس پرایدBP: امیر رحمانی – حسن پورعلی – حمیدرضا اصلان نیا
کلاس 8 سوپاپ: بهرنگ حسینی – میلاد نصیری – پویا روانبخش
کلاس توربو: محمدرضا عزتی – علی اکرامی – رضا قنبری
کلاس N.A: فرشاد عزیزی – سعید عباسی – میلاد آذرخش
کلاس دیفرانسیل عقب: یاشار جلیل زاده – جواد بابایی – سپهر موسوی
 
و در موتورسواری: 
کلاس 1000CC: صمد ابراهیم زاده – وحید مشهدی – عباس فرجی
کلاس آزاد: میرحسن دلپاک – محمدرضا عادلی – مرتضی زنده رزم
کلاس CB: رضا فتحی – امیر باحجب – سعید حق شناس
 
حمیدرضا سامبرانی 
انتهای پیام/

پژوهشیار