رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مطرح کرد:

لزوم حل مشکلات میدان تره بار شهریار توسط شهرداری 

1401/02/24 - 07:31 - کد خبر: 62708
پرویز هادی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: میدان های فعلی باید ساماندهی و از مرکز شهر جمع آوری شوند، 98 درصد ترانزیت از شرق به تبریز می‌آیند که وجود میدان تره بار شهریار می‌تواند کمک شایانی به معضل ترافیک در غرب تبریز کند.

به گزارش نصر، "پرویز هادی" در گفتگو با خبرنگار نصر در رابطه با آخرین وضعیت میدان تره بار شهریار و حل مشکل ترافیکی مرکز شهر، گفت: میدان تره بار شهریار متشکل از 5 میدان و با ظرفیت 20 هزار تن سردخانه در فاز اول که 23 درصد آن سهم شهرداری تبریز است در شرق تبریز قرار دارد. 
وی ادامه داد: در چنین وضعیتی پروژه مهمی چون میدان میوه و تره بار شهریار نباید لحظه ای وقت را تلف کرد، چرا که این میدان یک زمین مولد بوده و می‌تواند برای شهرداری بودجه تولید کند.
وی تاکید کرد: میدان های فعلی باید ساماندهی و از مرکز شهر جمع آوری شوند، 98 درصد ترانزیت از شرق به تبریز می‌آیند که وجود میدان تره بار شهریار می‌تواند کمک شایانی به معضل ترافیک در غرب تبریز کند.
وی خاطرنشان کرد: از سال 92 در این میدان هزینه می‌شود که جز پروژه های مهم و ملی است.
هادی اضافه کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی این میدان یک سال است که منتظر بازدید شهردار و تشکیل جلسه با حضور مسئولین برای حل مشکلات این میدان است.
عضو شورای شهر تبریز گفت: بهره بردار این پروژه سازمان میادین شهرداری تبریز است که 
نیاز است هر چه سریعتر شهرداری رمپ و روپ اتوبان را انجام و میدان فعلی را ساماندهی کند. 
رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری تاکید کرد: میدان فعلی علاوه بر مشکلات زیاد باتوجه به اینکه در مرکزیت شهر قراردارد هرچه سریعتر باید اقدامات لازم از طرف شهرداری تبریز انجام شود تا شاهد کاهش ترافیک و عدم عبور و مرور ماشین های سنگین در مرکز شهر باشیم. 
وی تاکید کرد: حتی یک دقیقه اگر این پروژه را به تاخیر بیاندازیم به ضرر شهر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کل ترددی که در آن منطقه برای صنایع وجود دارد همه تردد های چند ماهه صنایع، یک روزه می‌تواند برای میدان تره بار اتفاق  بیافتد.
انتهای پیام/

پژوهشیار