استاندار اردبیل؛

توسعه گردشگری اولویت اصلی در استان اردبیل است

1401/02/21 - 12:52 - کد خبر: 62608
سید حامد عاملی

نصر: استاندار اردبیل گفت: امسال توجه به توسعه صنعت گردشگری از اولویت‌های اصلی مسئولان این استان خواهد بود.

به گزارش نصر سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اظهار کرد: در صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری مورد تاکید است.
وی با بیان اینکه با تمام توان ازسرمایه‌گذاران حمایت می‌شود، بیان کرد: زمینه توسعه هر منطقه‌ای دعوت و حمایت از سرمایه‌گذار است و این شرکت‌ها پتانسیل خوبی برای پیشبرد طرح‌های عمرانی استانی دارند تا بتوان خدمت شایسته‌ای برای مردم ارائه داد.
عاملی شرکت‌های فعال اقتصادی و عمرانی را پلی برای توسعه همه جانبه دانست و افزود: استان اردبیل به سرمایه‌گذاران بسیار نیاز دارد و در مقابل وظیفه ما نیز حل مسائل اداری آنها است چرا که با همکاری متقابل و با مشارکت جمعی کار موثر و ماندگاری را می‌توان انجام داد.
وی افزود: در مسیر پایانی تونل حیران به سمت شهرستان نمین خط‌دهی تلفن همراه ضعیف بوده و گلایه هم‌استانی‌ها و مسافران را در پی دارد که لازم است در اسرع وقت خط‌دهی تلفن همراه در این محور به پوشش حداکثری و ۱۰۰ درصدی افزایش یابد.
وی گفت: در منطقه گیلانده نرسیده به فرودگاه اردبیل نیز چندین مجموعه بزرگ صنعتی شناخته‌ شده و فعال در سطح ملی و استانی، مشکل خط تلفن و اینترنت دارند که ضروری است حل این مشکل تا پایان ماه‌ جاری با تجهیز منطقه به فیبر نوری پیگیری شود.
در این جلسه مسائل و مشکلات ۲۰ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار