جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در مراغه

1401/02/21 - 23:02 - کد خبر: 62587
کلاهبرداری

نصر: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبرداری حرفه ای ۴۰ میلیارد ریالی در قالب شرکت تولیدی قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از کلاهبردان فراری ضمن اقامت در یکی از باغات اطراف شهرستان مراغه و راه اندازی یک واحد غذاخوری قصد فعالیت در زمینه قاچاق و انتقال افراد به صورت غیرقانونی از مرزهای غربی کشور را دارد که موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان مراغه قرار گرفت. 
جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران با شیوه های پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی قضائی متهم را در دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد، متهم اهل شهرستان کرج بوده و از سوی مرجع قضایی استان البرز به اتهام کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی تحت عنوان شرکت تولید قطعات خوردو متواری و تحت تعقیب می باشد.
محمدی خاطرنشان کرد: کلاهبردار حرفه‌ای با اقدام سریع و هوشیارانه ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار