سرپرست فدراسیون والیبال؛

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ۲۹ آبان برگزار می‌شود

1398/08/21 - 11:16 - کد خبر: 6257
علی فتاحی

نصر: سرپرست فدراسیون والیبال گفت: مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون روز چهارشنبه هفته آینده به تاریخ ۲۹ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی فتاحی امروز در گفت و گویی در ارومیه افزود: بر اساس اعلام وزرات ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال ۶ نفر کاندیدای اصلح و واجد شرایط برای حضور در این مجمع حاضر خواهند بود و رقابت انتخاباتی آنان با حضور اعضای مجمع انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال آینده میزبانی لیگ جهانی جام ملت‌ها به شهر ارومیه و سایر شهرستان‌ها واگذار می‌شود یا خیر؟ بیان کرد: جواب این سوالات و سایر سوالات مربوط به والیبال کشور پس از برگزاری مجمع انتخاباتی و با مشخص شدن رییس فدراسیون با اطمینان بیشتری داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی در فضای سالم رقابتی طی روز گذشته نیز گفت: این مجمع با حضور ۱۱ کاندیدا آغاز و با انصراف هشت نفر از آنان ادامه یافت ولی در نهایت این مجمع با رقابت ۲ نامزد برجسته به نتیجه پایانی رسید.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: والیبال ارومیه همواره کمک حال فدراسیون در حوزه قهرمان‌پروری و بازیکن‌سازی بوده است و امید می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

دیروز با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی «محمد حضرت‌پور» که اکنون شهردار ارومیه می‌باشد، به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی با حضور علی فتاحی، سرپرست فدراسیون در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد؛ در این مجمع ۱۱ نامزد انتخاباتی به نام‌های کریم فروزان(رئیس هیات سابق)، حسین فروزان، رضا عدلی، مسعود قدرتی، توحید ایرانی‌آرا، شاهین کهنموییان، مصطفی میلانی، زهرا هوشیار، منصور حسین نژاد، پیمان رضایی و محمد حضرت‌پور شرکت داشتند که هشت نفر از آنان قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند و رقابت بین سه نامزد باقی مانده ادامه یافت.

در این مجمع با دستور رییس جلسه اعضای رای‌دهنده پس از قرائت نامشان بر سر میز مخصوص نام‌نویسی آرا رفتند و نام کاندیدای مورد نظر خود را به دور از دید سایر اعضا در برگه‌های مخصوص نوشتند.

پس از شمارش آرا که با ۱۷ رای ماخوذه به انجام رسید، «محمد حضرت‌پور» با ۱۴ رای در رتبه نخست قرار گرفت و «کریم فروزان» نیز با سه رای از نشستن بر کرسی ریاست هیات والیبال استان برای دومین دوره متوالی بازماند؛ منصور حسین‌نژاد دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع هیچ رایی نیاورد.

هیات والیبال آذربایجان‌غربی طی یک سال اخیر با سرپرستی ناصر خدادادی، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اداره شد و این امر مشکلاتی را برای خانواده والیبال استان و به ویژه شهر ارومیه به وجود آورده بود.

هم‌اکنون ۵۰ هیات ورزشی استانی و ۶۳۲ هیات شهرستانی در آذربایجان‌غربی تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

پژوهشیار