خبر/

تشديد نظارت بر نانوايي هاي آذربايجان شرقي

1401/02/19 - 15:09 - کد خبر: 62492
عکس

نصر: مدير بازرسي و نظارت بر بازار محصولات كشاورزي آذربايجان شرقي از تشديد بازرسي ها از واحد‌هاي نانوايي در آذربايجان شرقي با کمک 45 اکيپ مشترک خبر داد.

به گزارش نصر، حسين غريب در حاشيه برگزاري مانور سراسري بازرسي و تشديد نظارت بر  نانوايي هاي آذربايجان شرقي در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: همزمان با برگزاري مانور سراسري تشديد نظارت بر نانوايي ها در سطح کشور در روز دوشنبه 19 ارديبهشت، با حضور 45 اکيپ مشترک از بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزي، پليس امنيت اقتصادي ناجا، تعزيرات حکومتي و کارگروه آرد و نان استان، بازرسي ها به صورت مستمر در دو شيفت صبح و عصر در قالب تيم هاي بازرسي سه نفره اجرا مي شود.
 

وي تصريح کرد: نظارت و بازرسي ها به صورت مستمر و روزانه از نانوايي ها انجام و با متخلفان و اخلاگران حوزه آرد و نان  برخورد قاطع قانوني انجام خواهد گرفت.
 غريب با بيان اينکه نظارت بر نانواييهاي اين استان براي پيشگيري از تخلفاتي مانند کم فروشي و گرانفروشي تشديد شده است اظهار داشت: قيمت آرد نانواييها هيچگونه تغييري نداشته و با هرگونه افزايش قيمت نان برخورد مي شود.
وي اضافه کرد: طرح ويژه نظارت بر نانوايي ها به شدت افزايش يافته و بازرسان بر رعايت بهداشت فردي و محيط، کيفيت، وزن و رعايت نرخ هاي مصوب ، توسط متصديان نانوايي ها، مورد ارزيابي بازرسان قرار مي گيرند.
مدير بازرسي و نظارت بر بازار محصولات كشاورزي استان افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف شامل کم فروشي يا گران فروشي، مراتب را از طريق شماره تماس 124 به بازرسان واحد بازرسي ونظارت اطلاع دهند.
انتهای پیام/

پژوهشیار