خبر/

فرماندار تبریز خواستار خدمات دهی شهرداری به روستاهای اطراف شد

1401/02/15 - 11:24 - کد خبر: 62307
علی جعفری آذر

نصر: فرماندار شهرستان تبریز خواستار خدمات دهی و خدمات رسانی شهرداری به روستاها و بخش‌های اطراف و تابعه این کلانشهر شد.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر در آیین بهره‌برداری از هفت پروژه عمرانی خدماتی شهرداری منطقه یک تبریز، افزود: دوره جدید مدیریت شهری تبریز باید تبدیل به دوره تحول و پیشرفت در شهر و عمران و آبادانی شهرستان تبریز باشد و در این راستا انتظار داریم شهرداری تبریز به بخش‌ها و روستاهای اطراف نیز خدمات بدهد.  
وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت شهری شاهد ایجاد قرارگاه سازندگی در عرصه‌های عمران و آبادی توسط شهرداری باشیم که هم نیاز شهر است و هم مردم انتظار دارند و هم تبریز ظرفیت این کار را دارد.
جعفری آذر اضافه کرد: در عرصه‌ حمل و نقل عمومی همچون ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز باید شاهد تحول جدیدی باشیم و ادارات خدمات‌رسان نیز دست در دست هم بدهند تا خدماتی در شٱن مردم غیور و شهید پرور و مومن و انقلاب ارائه شود.  
وی از شهردار تبریز خواست یکی از برنامه‌های خود را به تحول در حوزه اداری اختصاص دهد تا نظام اداری نرم و روانی برای تبریز تعریف شده و ادعا کنیم که در چند ساعت به مردم در حوزه های مختلف خدمات می دهیم.  
جعفری‌ آذر ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری امیدوارم شاهد نوسازی در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار هستیم و همچنین احداث دومین پارک تفریحی همانند ائل‌گلی در تبریز مورد انتظار شهروندان است.
در این مراسم از هفت پروژه عمرانی خدماتی شهرداری منطقه یک تبریز با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.


 
پل عابر گذر کلانترباغی به عنوان پروژه‌ای ماندگار و زیبا در داخل پارک کلانترباغی و راه ارتباطی این پارک با خانه تاریخی کلانتر، پل عابر گذر آخر بلوار شهید رجائی (یوسف آباد)، اجرای زیرسازی و آسفالت اساسی در خیابان‌های ترافیک، نصر و میدان قله تا گلکار، اجرای زیرسازی آسفالت در خیابان صدرالشعراء از اول سیلاب تا تقاطع ایده‌لو، لوله‌گذاری و ساماندهی و مدیریت آب خام برای فضای سبز در چند مسیر منطقه، ایمن‌سازی، استحکام بخشی به تأسیسات شهری و تقویت ضریب ایمنی عابرین پیاده و سواره با نرده‌گذاری زیر گذر آبرسان در چهارضلع، فاز اول مسیرگشائی خیابان سیلاب قوشخانه حدفاصله بازارچه تا پارک سیلاب هفت پروژه‌ای بود که افتتاح شد.

پژوهشیار