شبکه سه پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» را متوقف کرد

1401/02/15 - 09:21 - کد خبر: 62297
عکس

نصر: فصل اول «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در ۱۰۰ قسمت تولید شده است و تاکنون ۶۸ قسمت از آن اسفند ۱۴۰۰ به پخش رسیده است. قرار گرفتن این سریال در دو مناسبت نوروز و رمضان پخش آن را با تاخیر مواجه کرد، اما جایگزین شدن سریال دیگر و نیمه کاره ماندن پخش این سریال حکایت از این دارد که شبکه سه به پخش ادامه این سریال رضایت نداده است.

به گزارش نصر، پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» که به عنوان سریال بلند تلویزیون از آن یاد می‌شود، قرار بود پس از ایام رمضان از سر گرفته شود، اما به نظر می رسد به دلایل مشکلات تولید، سرنوشت پخش و تولید ادامه این سریال با چالش مواجه شده است.
این سریال که به نویسندگی مرحوم مسعود بهبهانی‌نیا به رشته تحریر درآمده، شامل دو فصل بوده که داستان فصل اول آن در ۱۰۰ قسمت از سال های ۶۵تا ۶۹ روایت می‌شود و فصل دوم آن در ۱۵۰ قسمت در زمان حال روایت شده است.
در حالی که کمتر از ۳۰ قسمت به پایان پخش فصل اول باقی نمانده، خبری از ساخت فصل دوم منتشر نشده است.
فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال نژاد و سینا کرمی از جمله بازیگران این سریال هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار