خبر/

استاندار آذربایجان‌ شرقی بر کاهش بروکراسی اداری و تسهیل سرمایه‌گذاری تاکید کرد

1401/02/15 - 09:20 - کد خبر: 62296
عکس

نصر: استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: با همکاری تمام مسئولان استان تلاش می‌کنیم تا با کاهش بروکراسی اداری و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری، زمینه مناسب را برای فعالیت کسانی که دل در گرو پیشرفت میهن خود دارند، فراهم کنیم.

به گزارش نصر، عابدین خرّم چهارشنبه شب در آیین افتتاح مجتمع رفاهی، تفریحی و ورزشی جهان‌ساتراپ تبریز، با قدردانی از سرمایه‌گذاران این مجموعه، گفت: وجود چنین انسان‌هایی که با تعصب، غیرت و درک نیازهای شهر و وطن خود یک کار زیرساختی انجام می‌دهند، بسیار باارزش است و به طور قطع این سرمایه انسانی ماندگار است.
وی با اشاره به وجود مقررات زاید و پیچ‌وخم‌های اداری برای سرمایه‌گذاران، گفت: ما از سختی‌های سرمایه‌گذاری اطلاع داریم و در دولت مردمی سیزدهم با همکاری همه قوا اهتمام خواهیم کرد تا این راه پرپیچ‌وخم را آسان‌تر کنیم.
خرّم اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس بدون تکلف و بی‌منت، جان خود را برای سربلندی ایران بزرگ تقدیم کردند و امروز هم انسان‌هایی برای خدمت به مردم و جوانان این کشور، سرمایه خود را بی‌منت به میدان آورده‌اند.
وی تاکید کرد: برای ارتقای شاخص‌های توسعه در تبریز و استان و تامین رفاه و آسایش مردم، باید شرایط مناسب را برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.
فاز نخست مجتمع رفاهی، تفریحی و ورزشی "جهان‌ساتراپ"، با سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۴۲۵۰ مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۲۶۰ هزار متر مربع، شامل یک مجموعه مسکونی ۷۰ واحدی، استخر، تالار، رستوران، کافی شاپ، سالن‌های ورزشی، مجموعه پزشکی و درمانی اختصاصی، رستوران و سالن‌های همایش و جلسات، به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/

پژوهشیار