خبر/

دستور استاندار آذربایجان شرقی برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه رانندگی و خسارت‌های ناشی از سیل

1401/02/11 - 15:06 - کد خبر: 62222
عکس

نصر: استاندار آذربایجان شرقی درخصوص وضعیت مصدومان حادثه رانندگی در محور مراغه- هشترود و خسارت‌های ناشی از سیل در برخی از شهرستان‌های استان دستور رسیدگی صادر کرد.

به گزارش نصر، بر همین اساس مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از مصدومان حادثه رانندگی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز عیادت کرد و در جریان روند مداوای آنها قرار گرفت. 
گفتنی است صبح امروز برخورد اتوبوس با تریلر در محور مراغه- هشترود موجب مصدومیت 15 نفر شد که پس از انتقال به مراکز درمانی در مراغه و هشترود، 5 مصدوم برای اقدامات درمانی تکمیلی به تبریز انتقال یافتند. 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین برای بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده استان در شهرستان‌های کلیبر، اهر، هریس، بستان‌آباد و چاراویماق، به همراه فرمانداران این شهرستان‌ها از مناطق مذکور بازدید کرد.
 در پی بارندگی‌های روز جمعه در مناطقی از استان، حدود ۶۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های کشاورزی، زیرساختی، تاسیسات و خانه‌های روستایی در ۵ شهرستان وارد شد.
 همچنین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کلیبر با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تشکیل و دستورات استاندار آذربایجان شرقی به اعضای ستاد ابلاغ شد. 
در این نشست تاکید شد که با توجه به هشدارهای ابلاغی، از مردم استان درخواست شود که برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی، از توقف و اتراق در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار