خبر/

معاون اول رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند

1398/08/20 - 17:10 - کد خبر: 6209
اسحاق جهانگیری

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهوری اواخر هفته جاری به این استان سفر می‌کند و در سفر دو روزه ایشان برخی طرح‌ها افتتاح می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری امروز در گفت‌وگویی افزود: در این سفر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز معاون اول رئیس‌جمهوری را همراهی می‌کند.

وی اضافه کرد: افتتاح بیمارستان بین‌المللی میلاد ارومیه و بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه در نقده از جمله برنامه‌های سفر معاون اول رییس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی است.

وی بیان کرد: افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه از برنامه‌های دیگر «جهانگیری» در استان به شمار می‌رود.

اعضای کابینه دولت روحانی از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید بارها به این استان مرزی سفر کرده‌اند و همواره در این سفرها گرهی از مشکلات آذربایجان‌غربی گشوده شده‌است.

جهانگیری، رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه است و سفر ایشان به آذربایجان‌غربی که سهم مهمی در تامین آب این حوضه آبریز دارد، هم از لحاظ پیگیری پیشرفت طرح‌های این ستاد و هم تقویت امیدواری مردم منطقه نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان مهم به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

پژوهشیار