فلسطین زنده است/

مسئله قدس و مردم مظلوم فلسطین از آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی است

1401/02/08 - 14:06 - کد خبر: 62062
عزیز جوانپور

نصر: رئیس‌ دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مسئله قدس و مردم مظلوم فلسطین از آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی بوده و امروزه مسئله، فقط ایران نیست بلکه مسئله، جهان اسلام و کشورهای جهان است.

به گزارش نصر، عزیز جوانپور اظهار کرد: رژیم اشغالگر صهونیستی فکر می‌کند با عادی سازی روابط با برخی کشور های عربی، می‌تواند به بقای خود امیدوار باشد اما روز قدس نمادی مردمی است و دولت‌های عربی امتحان خود را پس داده‌اند.
وی افزود: مقاومت امروز مردم فلسطین برگرفته از مقاومت مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی است و این مقاومت، تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار است.
جوانپور خاطرنشان کرد: با توجه به خالی کردن پشت مردم فلسطین توسط اعراب، این مردم مظلوم با اتکا به توان خود در مقابل ظلم و جنایات خصمانه رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می‌کنند.
وی همچنین بیان کرد: از مهم ترین حامی‌های مردم فلسطین در مبارزه علیه صهیونیست ها، ملت‌های آزاده جهان هستند که امروز نسبت به سال‌های قبل اتحاد بیشتری با یکدیگر دارند.
رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی تاکید کرد: اخیرا در جنگ اوکراین نیز دیدیم که بسیاری از سران کشور های مدعی حقوق بشر ابراز نگرانی کرده‌اند در حالی که سال‌هاست در خصوص جنایات علیه مردم فلسطین هیچ موضعی نگرفته‌اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار