امام جمعه تبریز:

روحیه تعاون و همدلی کشور را از آسیب کرونا حفظ کرد

1401/02/05 - 12:04 - کد خبر: 61879
عکس

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اگر روحیه تعاون و همدلی مردم نبود، کشور از کرونا آسیب جدی می‌دید.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه رزمایش اطعام مهدوی در تبریز اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) حرکت های زیبایی در دوران کرونا خلق کرد.
وی از اقدامات کمیته امداد امام(ره) و خیران و مراکز نیکوکاری در دستگیری از نیازمندان تشکر کرد.
وی با اشاره به رزمایش های متعدد در دوران شیوع کرونا ادامه داد: دولت به تنهایی نمی توانست از عهده آسیب های کرونا بربیاید و حضور مردم در صحنه کارساز شد و کمیته امداد امام(ره) به عنوان دستگاه مسئول حرکت های زیبایی خلق کرد.
امام جمعه تبریز با قدردانی از خیران گفت: خیران زیادی در استان داریم که گمنامانه در خدمت محرومین هستند و به وجود آنها افتخار می کنیم.
غلامعلی ملامهدی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی گفت: همزمان با شب های قدر بیست و یکمین رزمایش اطعام مهدوی با توزیع ۹ هزار بسته معیشتی پیگیری شد.
وی اضافه کرد: سه هزار بسته معیشتی به همت کمیته امداد مناطق ۲ و ۳ تبریز و ۶ هزار بسته نیز توسط کمیته امداد شهرستان های ورزقان و آذرشهر بین مددجویان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از همه خیران گفت: رزمایش بیست و یکم به همت ۷ مرکز نیکوکاری و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها برگزار می شود.
ملامهدی یادآور شد: ارزش ریالی هر یک از این بسته ها حدود ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
کمیته امداد آذربایجان شرقی در طرح اطعام مهدوی ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در طول ماه رمضان بین نیازمندان زیر پوشش توزیع می کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار