برخورد پلیس با تخلفات ساکن خودرویی در شب‌های قدر

1401/02/02 - 22:47 - کد خبر: 61779
عکس

نصر: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با تخلفات ساکن به‌ویژه تخلفاتی که منجر به اخلال در تردد و افزایش حجم ترافیک در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگویی، با اشاره به تمهیدات پلیس برای شب‌های قدر گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و مأموران ما با حضور صد درصدی در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر به‌خصوص امام‌زاده‌ها، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم‌بخشیدن به رفت‌وآمد خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها و شهروندان اقدام خواهند کرد. خوشبختانه با تهمیدات اتخاذ شد مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز در آرامش کامل سپری شد.
او با بیان این که در برگزاری این مراسم‌ها ممکن است برخی از معابر فرعی موقتاً و برای برگزاری مراسم مسدود شود، تأکید کرد: ممکن است برخی معابر در اختیار مراسم قرار گیرد و محدودیت‌های تردد مقطعی در آن داشته باشیم که در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته باشند.
همه‌خانی با اشاره به تهمیدات پلیس راهور برای شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برابر اعلام قبلی مبنی بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران در شب‌های قدر  ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی شهر تهران مستقر شده و از ورود کامیون‌ها به شهر جلوگیری می‌کنند. در همین راستا نیز کامیون‌هایی که وارد شهر شوند، متوقف و اعمال قانون شده و به بیرون از شهر هدایت خواهند شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: علاوه بر ممنوعیت و محدودیت‌های مربوط به تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین، ماموران پلیس با تخلفات ساکن و پارک در محل‌های ممنوع در اطراف امامزاده‌ها، تکایا، مساجد و محل‌های برگزاری مراسم پر فیض شب قدر در شب شهادت مولی متقیان علی (ع) که منجر به بی‌نظمی و مزاحمت برای دیگر عزاداران می‌شود برخورد خواهند کرد و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.
همه‌خانی اضافه کرد: ماموران پلیس راهور در تمام شهر در آماده‌باش صد درصد هستند و نسبت به راهنمایی برای یافتن جای پارک و توقف مناسب برای خودروی عزاداران نیز اقدام خواهند کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات اتخاذشده از سوی پلیس و همچنین همکاری شهروندان، شب‌های قدر در آرامش کامل سپری شود و مردم بهره‌مندی معنوی کافی از این شب‌های پربرکت را در آرامش کامل تجربه کنند.
به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ استقرار و آماده‌باش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا پایان مراسم‌های شب قدر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار