خبر/

آغاز احداث نخستین میدان ميوه و تره بار مدرن تبریز در شهرك رشديه

1401/01/30 - 13:11 - کد خبر: 61637
عکس

نصر: شهردار منطقه 5 تبریز از آغاز احداث پروژه ی نخستین میدان ميوه و تره بار مدرن تبریز مابین شهرک ولی امر و رشديه خبر داد.

به گزارش نصر، میر علی اصغر نساج غازانی اظهار داشت: این پروژه به مساحت 1500 متر، در دوطبقه و زیربنای هزار و 878 متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود.
وی با بیان اینکه این مرکز نخستین میدان میوه و تره بار مدرن تبریز محسوب می شود افزود: امکانات مختلفی مانند سیستم برودت مرکزی، جایگاه بارگیری، سردخانه، انبار، سالن سورت و غرفه های فروش در این مجموعه پیش بینی شده و از این حیث در تبریز الگو خواهد بود.


 
نساج با اشاره به معایب ميادين ميوه و تره بار در فضاهاي باز افزود: با توجه به نیازهای جدید شهروندان به ویژه سهولت دسترسی و نیز لزوم رعایت اصول بهداشت محیط، نياز كاربران به فضاهاي امن در برابر تغييرات محيطي، ضرورت ايجاد زيرساختهاي لازم براي تنظيف و نگهداري بهداشتي و سالم ميوه و سبزيجات در شرايط مناسب و ... ميدان هاي تره بار جديد در فضاهاي بسته شكل مي گيرند.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه ضمن اخذ پروانه از شهرداری منطقه 5 با سرمایه گذاری 220 میلیارد ریالی شركت خانه سازي باغميشه به منظور ارتقای سطح خدمات و تامين رفاه اهالي شهرك ولی امر، رشديه و محلات مجاور از ابتداي سال 1401 آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/

پژوهشیار