مدیر آموزش و پرورش مرند؛

مرند رتبه‌های برتر آموزشی آذربایجان‌شرقی را کسب کرد

1398/08/20 - 12:40 - کد خبر: 6162
اباذر کاظمی

نصر:مدیر آموزش و پرورش مرند از کسب ۱۴ رتبه برتر استان توسط این شهرستان در ارزیابی عملکرد آموزش متوسطه خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اباذر کاظمی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: آموزش و پرورش مرند این رتبه ها را در حوزه‌های مختلف آموزش متوسطه مطابق ارزیابی‌های صورت‌گرفته در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کسب کرده است.
وی به کسب رتبه اول استانی دوره اول متوسطه در بهبود مدیریت آموزشگاهی اشاره کرد و گفت: در دوره دوم متوسطه نیز، رتبه دوم استانی در افزایش قبولی کنکور سراسری و همچنین تقویت مهارتهای علمی و عملی و رتبه چهارم استانی در افزایش قبولی المپیادهای علمی توسط آموزش و پرورش مرند کسب شده است.

مدیر آموزش و پرورش مرند ابراز داشت: این شهرستان همچنین سه رتبه اول استانی در سازماندهی نیروی انسانی، کیفیت‌بخشی به آموزشهای دوره و ارتقاء مدیریت آموزشگاهی و همچنین رتبه چهارم استانی در تقویت مهارتهای علمی و عملی در دوره فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش را بدست آورد.
 

وی افزود: آموزش و پرورش مرند در بخش گروه‌های آموزشی نیز، ۵ رتبه اول استانی در زمینه هوشمندسازی مدارس، غنی‌سازی منابع مدرسه، متوازن‌سازی رشته‌های تحصیلی، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی و کیفیت‌بخشی به آموزشهای دوره و رتبه سوم استانی در توسعه و تقویت پژوهش سرا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار