با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

تجلیل از 9 حافظ کل قرآن کریم موسسه ال طاها تبریز

1401/01/28 - 16:00 - کد خبر: 61523
عکس

نصر: همزمان با چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی، از 9 حافظ کل و سی نفر از برگزیدگان مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم موسسه قرآنی ال طاها تبریز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نصر، این مراسم معنوی که با حضور اقشار مردم،خانواده های قرانی، و دوستداران کتاب اسمانی در مسجد غریبلر تبریز ترتیب یافته بود جمعی از مدیران فرهنگی اموزش و پرورش، سپاه ناحیه کلانشهر تبریز، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره اوقاف ناحیه یک و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حضور داشتند که پس از صرف افطاری که هیات امنا مسجد غریبلر تدارک دیده بود با اقامه نماز جماعت و اجرای تلاوت ایاتی از کلام نور و مسابقات قرانی تا پاسی از شب ادامه داشت که در این مراسم ایت الله ال هاشم بر رونق محافل قرانی و برپایی خود جوش و مردمی ترویج مفاهیم کتاب الله تاکیدک رد.
در این مراسم از ۳۰ نفر برگزیده مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل، و 9 نفر از حافظان کل قران کریم موسسه قرانی ال طاهاتبریز تجلیل و با اهدا جوایزی قدردانی شد.
امیر فرج پور مدیر موسسه قرانی ال طاها در این مراسم اعلام کرد که بدلیل محدویت های کرونا بیش از دو سال بود که این مراسم ها برگزار نمی‌شد و ان شالله با محو این بیماری شاهد رونق محافل قرانی باشیم.
وی گفت: از ۹ تا ۱۲ رمضان المبارک با حضور ۲۰۰ قاری نوجوان مسابقات حفظ و ترتیل و قرائت کلام خدا در مسجد غریبلر زیر نظر داوران بین المللی استادان سینا طباخی، محمد حسین نقی زاده، امیر رضا قیامی بر گزار شد که به اعتراف داوران در طول چند سال گذشته، بی نظیر بود.
وی اسامی 9 حافظ کل قران کریم موسسه قرانی ال طاها را به شرح ذیل عنوان کرد و علاوه بر اعطای جوایز و لوح های تقدیر، از سوی سرهنگ شادی، رئیس سپاه ناحیه تبریز هزینه‌ی سفر به مشهد برای این حافظان قرآن و تعدادی نیز خانواده های قرآنی اعطا شد.

اسامی 9 حافظ کل قران کریم موسسه قرانی ال طاها:
یوسف امروزی
محمدطاهاشاکر
هادی کلوانی
احمدرضاشهنامی
امیرحسین انوری
علی اکبر خردمند
علی شبانی
امیرهادی بایرامی
حامدعابدینی
انتهای پیام/

پژوهشیار