خبر/

از این سوپر مارکت مدرن در تبریز چه می‌دانید؟

1401/01/28 - 14:07 - کد خبر: 61515
عکس

نصر: مدتی است در بلوار آزادی تبریز سوپر مارکت مدرنی به نام آی بی شاپ بازگشایی شده و ظاهر متفاوت آن توجه رهگذران را به خود جلب کرده است هرچند کالاهای معمول را برای فروش ندارد!

به گزارش نصر، مسئولین این فروشگاه می‌گویند این یک سوپرمارکت مالی است که انواع خدمات مالی را به مردم ارائه می‌کند و خرید از آن برای همه مردم آزاد است.

سوپر مارکت مالی چیست؟
بیش از 40 سال پیش نهادهای مالی بزرگ در جهان ایده سوپر مارکت مالی را ارائه کردند آن‌ها قصد داشتند تمام خدمات مالی را یکجا در اختیار عموم مردم بگذارند و این خدمات را از انحصار سرمایه گذاران بزرگ خارج کنند. تامین سرمایه تمدن به عنوان بزرگترین تامین سرمایه کشور با همکاری آی بی شاپ ،تحت مجوز رسمی سازمان بورس اوراق بهادار درسال 96 این ایده را در ایران شروع کرد و استقبال مردم باعث شد هر روز خدمات بیشتری را به مجموعه خود اضافه کند.
شعبه سوپرمارکت مالی تبریز یکی از 18 شعبه آی بی شاپ است که آبان 1400 در بلوار آزادی نرسیده به آبرسان بین گلگشت و گلباد در ساختمان مهر بازگشایی شد و تمام خدمات این مجموعه را در اختیار مردم می‌گذارد.

آی بی شاپ در سوپرمارکت مالی چه خدماتی ارایه می دهد؟
تامین سرمایه تمدن و آی بی شاپ در سوپرمارکت مالی دارای خدمات متنوعی در حوزه سرمایه گذاری ( صندوق های درآمد ثابت با سود روز شمار و بیشتر از سپرده بانکی، صندوق های سهامی)، خدمات کارگزاری بورسی، تامین مالی و خدمات ویژه شرکت ها، خدمات بیمه ای، ارائه کارت اعتباری و ... می باشد و توانسته روندی رو به رشد داشته باشد.


سرمایه گذاری آسان و مطمئن
اولین خدمتی که آی بی شاپ ارائه کرد امکان سرمایه گذاری در واحدهای صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر بود. استقبال سرمایه گذاران از این صندوق به حدی بود که در مدتی کوتاه ارزش این صندوق به دو میلیون دلار رسید و هم اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه گذاری کشور است. بانک شهر ضامن نقد شوندگی گنجینه زرین شهر است و این صندوق توسط تأمین سرمایه تمدن مدیریت می‌شود. اندوخته توسعه صادرات آرمانی دومین صندوق درآمد ثابت آی بی شاپ است که توسط همان تیم مدیریت می شود اما بانک توسعه صادرات ضامن نقدشوندگی آن است.                                                                
به مرور صندوق‌های سرمایه گذاری دیگری نیز به فهرست خدمات آی بی شاپ اضافه شدند مثل صندوق ثروت آفرین تمدن و گوهر نفیس تمدن؛ سبد گردانی، تأمین مالی جمعی و کارگزاری بورس دیگر خدماتی است که در این سوپر مارکت مالی ارائه می‌شود و مشتریان را از مراجعات مداوم برای انجام این امور بی نیاز کرده است.

مقایسه و انتخاب بهترین بیمه
مشتریان سوپر مارکت مالی آی بی شاپ می‌توانند بیمه‌های شرکت‌های مختلف را بررسی کرده بهترین بیمه را انتخاب کنند. شما می‌توانید بیمه مورد نظر خودتان را با تخفیف‌های چشمگیر و یا به طور قسطی بخرید.

هم اعتبار بگیرید هم با تخفیف خرید کنید
آی بی کارت و آساکارت دو خدمت دیگری هستند که در این سوپر مارکت ارائه می‌شوند. مشتریان می‌توانند با استفاده از آی بی کارت به سادگی وام دریافت کنند و با آساکارت از بیش از 4000 فروشگاه با تخفیف خرید کنند.

خدمات جدیدی در راه است
آی بی شاپ در همین چند سال فعالیت خود نشان داده است که همواره در فکر توسعه است و هر بار خدمتی جدید را به سبد خود اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین محصولات آی بی شاپ کافی است به وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی آن سر بزنید.
انتهای پیام/

پژوهشیار