اسوتچی؛ عضو شورای شهر تبریز انجام داد:

افشای نام شخصی که فتنه انگیزی می کند

1401/01/28 - 10:39 - کد خبر: 61486
محمدحسن اسوتچی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: فردی که گفته بودم اسمش را خواهم برد اسماعیل سلیمی بازنشسته اداره اطلاعات است که در مباحث مختلف دخالت می‌کند. 

به گزارش نصر، "محمد حسن اسوتچی" در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز گفت: ابتدای صحبت هایم بابت مطالبی که می‌خواهم بگویم از مجموعه شورا و شهرداری عذر خواهی می کنم. 
وی افزود: در آخرین جلسه سال گذشته مطلبی را گفتم تحت عنوان کسی که در فضای مجازی گروهی بنام جبهه مدافعان حاشيه نشینی ایجاد کرده و مطالبی را طرح می کردند.
اسوتچی ادامه داد: قبلا آقای دبیری در شورای سوم گفته بودند برخی مسائل دموکراتیک جلو می‌رود، حاج آقا (برگی) ما از شما انتظار زیادی در این رابطه داریم، قبلا به شما عرض کرده بودم که این موضوع را پیگیری کنید.
عضو شورای شهر تبریز گفت: من بعنوان عضو شورا یا باید روی این صندلی ننشینم یا اگر نشستم باید به مسائل و سوالات مردم پاسخگو باشم.
وی افشاگری کرد: فردی که گفته بودم اسمش را خواهم برد اسماعیل سلیمی بازنشسته اداره اطلاعات است که در مباحث مختلف دخالت می‌کند.
وی اضافه کرد: ایشان ما را با دمکرات و منافقین، فتنه انگیزی، نجوای شیطانی، خیانت، متهم و.. کرده اند. 
وی تکمیل کرد: این آقا با حساب اینکه بازنشسته فلان جا هست این جسارت را به خود می‌دهد، اما به این راحتی ها نیست، احساسم این است که ایشان وزرات اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را با تشکیلات اطلاعات قبلی اشتباه گرفته اند. 
وی خاطرنشان کرد: توصیه می کنم اگر می‌خواهید این مباحث را پیگیری کنید، سراغ شهردار سوم بروید! که بحمدالله کاری نتوانستند بکنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار