خبر/بر

رخصت مدیرکل ورزش و جوانان استان از مردم آذربایجان

1401/01/27 - 17:12 - کد خبر: 61458
عکس

نصر: مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان گفت: بعد از انقلاب اسلامی این اولین بار است که در استان یک نفر از بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان مدیر کل معرفی می شود و این اتفاق را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش نصر، 27 فروردین ماه 1401 سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز در حالی مملو از جمعیت بود که بعد از 4 سال و دو ماه تغییرات جدیدی در اداره کل  ورزش و جوانان استان رخ داد. حبیب ستوده نژاد که سال ها به عنوان معاون ایوب بهتاج در ورزش استان فعالیت داشت، امروز با حضور مسئولین مختلف استان از جمله منادی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، ترابی محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، شکوه فر معاون امور حقوقی  وزارت ورزش و جوانان و همچنین روسای هیات ها و شهرستان و ورزشکاران و مربیان و اقشار مختلف مردم به عنوان سکاندار جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.
بهتاج در آخرین سخنرانی خود با تشکر از حمایت مسئولان استان در سال های گذشته گفت: نزدیک 10 سال بهترین دوران و بهترین خاطرات را در تبریز داشتم و خداوند را شاکرم که 4 سال در این استان خدمت گزار مردم باشم. در این مدت هم 22 ورزشکار در بازی های آسیایی جاکاراتا داشتیم که توانستیم برای اولین بار سه طلا و دو نقره کسب کنیم و 16 ورزشکار در بخش پاراآسیایی داشتیم که یک طلا ، 5 نقره و 3 برنز توانستیم بدست آوردیم.
وی در ادامه افزود: در المپیک توکیو هم 8 شرکت کننده داشتیم که متاسفانه نتوانستیم مدالی کسب کنیم که امیدوارم در المپیک 2024 پاریس دست پر بازگردیم. البته اولین مدال وزنه برداری در استان را هم توانستیم چند ماه پیش کسب کنیم و چند روز پیش در دوچرخه سواری در بخش بانوان اولین مدال را بدست آوردیم. همچنین در پاراتیرکمان هم برای نخستین بار در بخش بانوان به ارمغان آوردیم.
بهتاج در خصوص مهمترین اقدامات خود در طول این چند سال خاطر نشان کرد: برگزاری تور بین المللی آذربایجان یکی از بزرگترین برنامه های ما در این چند سال بوده است و خواهشمندم وزارت ورزش از این تور حمایت کند. در حوزه جوانان هم چهار دوره با فاصله بسیار زیادی رتبه برتر کشوری را کسب کردیم که قدردان فعالیت های آنها هستیم. و علاوه بر آن در پژوهش و آموزش بهترین رتبه ها را کسب کردیم و همه این موفقیت ها را مدیون همکارانم در اداره ورزش و جوانان استان هستم.
ایوب بهتاج در پایان گفت: تا امروز هیچ ریالی بدهی نداریم و تمام بدهی های اداره را تسویه کردیم و اداره را بدون بدهی تحویل می دهم.
پس از بهتاج، حبیب ستوده نژاد، سکاندار جدید ورزش و جوانان استان هم در این مراسم با رخصت از بزرگان ورزش استان و درخواست حمایت از مردم استان در راستای پیشبرد اهداف خود گفت: توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی، توجه ویژه به ورزش همگانی، ارتقا سرمایه اجتماعی و مشارکت جوانان و همچنین تکمیل پروژه های ورزشی و.... اهداف ما در آینده خواهد بود.
ستوده نژاد افزود: بعد از انقلاب اسلامی این اولین بار است که در استان یک نفر از بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان مدیر کل معرفی می شود و این اتفاق را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
از حواشی این مراسم هم می توان به شلوغی بیش از حد سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز و اعتراض برخی افراد به سیاست های پیشین این اداره و همچنین عدم حضور چهره شاخصی از وزارت در این مراسم اشاره کرد.
 
حمیدرضا سامبرانی 
انتهای پیام/

پژوهشیار