سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی:

آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی باید از سنتی به سوی مدرن ارتقا یابد

1401/01/27 - 10:26 - کد خبر: 61421
علی مشایخی

نصر: سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: نقشه راه و حرکت آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی باید از سمت سنتی به سوی مدرن ارتقا یابد.

به گزارش نصر، علی مشایخی صبح امروز شنبه در نشست هم اندیشی با کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان آذربایجان شرقی در تبریز افزود: آموزشگاه‌های آزاد فنی حرفه‌ای خلاقیت و ایده‌های نوین آموزش‌های مهارتی را در دستور کار قرار دهند.
مشایخی گفت: در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان بخش خصوصی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و منافع این بخش و همچنین بخش دولتی ملاک و هدف برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این بخش گفت: نقشه راه و حرکت آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی باید از سمت سنتی به سوی مدرن باشد.
مشایخی گفت: آموزشگاه‌های آزاد باید خلاق و ایده پردازانه ارائه آموزش‌های نوین مهارتی را در دستور کار قرار دهند.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نگاه‌ها و سیاست‌های مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان را در راستای تقویت و حمایت از بخش خصوصی دانست.
وی از رئیس اداره و مؤسسات کارآموزی خواست برنامه منسجم و منظم در خصوص بازدید از آموزشگاه‌های آزاد را در دستور کار قرار دهند.
در این جلسه رؤسای انجمن‌های کانون به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف همچون آموزش، آزمون و مسائل پیرامونی مهارت آموزی پرداختند.
انتهای پیام/

پژوهشیار