یک فهرست از تحسین شده‌ های جهان؛

10 شرکت آمریکایی و ویروس کرونایی که پولساز شد!

1401/01/27 - 09:43 - کد خبر: 61413
عکس

نصر: با توجه به تداوم همه‌گیری بیماری کووید-19، شرکت هایی که در خط مقدم نبرد پزشکی قرار دارند از میزان احترام بیشتری برخوردار شده اند.

به گزارش نصر، از سال 1997، شرکت خدمات حرفه ای کورن فری (Korn Ferry) با نشریه فورچون (FORTUNE magazine) برای شناسایی و رتبه‌بندی تحسین شده‌ترین شرکت های جهان همکاری می کند. این مطالعه همچنین نشان می دهد که این شرکت ها چگونه شهرت چشمگیر خود را کسب می کنند.
مطالعه تحسین شده‌ترین شرکت های جهان (The FORTUNE World’s Most Admired Companies) با نظرسنجی از مدیران ارشد و روسای شرکت های واجد شرایط، همراه با تحلیلگران مالی انجام می شود تا شرکت هایی که از بیشترین شهرت در صنایع خود و در بین صنایع مختلف برخوردار هستند، مشخص شوند.
در فهرست سال 2022 تحسین شده‌ترین شرکت های جهان، اپل، آمازون و مایکروسافت به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفته اند. این فهرست بر پایه نظرسنجی از 3700 مدیر اجرایی، مدیر و تحلیلگر شکل گرفته است.
این سه شرکت برای سومین سال متوالی است که جایگاه های نخست را به خود اختصاص داده و اپل برای پانزدهمین سال متوالی است که در رتبه نخست قرار دارد.
با توجه به تداوم همه‌گیری بیماری کووید-19، شرکت هایی که در خط مقدم نبرد پزشکی قرار دارند از میزان احترام بیشتری برخوردار شده اند. شرکت فایزر یکی از توسعه دهندگان واکسن کووید-19 موفق شده است تا در جایگاه چهارم فهرست امسال قرار بگیرد. 
همه گیری کرونا در جهان اثر بسیار مهمی بر رونق و افزایش درآمد کسب کارهای مرتبط با اینترنت داشت.
در ادامه 10 شرکت برتر فهرست ارائه شده و از این لینک نیز می توانید به فهرست کامل تحسین شده‌ترین شرکت های جهان که توسط نشریه فورچون ارائه شده است، دسترسی داشته باشید.
 
1. اپل
 
 2. آمازون 
 

3. مایکروسافت 
 
4. فایزر 
 
5. والت دیزنی 
 

 
6. برکشیر هاتاوی 
 
7. آلفابت 
 

8. استارباکس ​
 
 
9. نتفلیکس
 
 

10. جی پی مورگان چیس
انتهای پیام/

پژوهشیار