به صورت حضوری؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز برگزار می‌شود

1401/01/25 - 12:46 - کد خبر: 61355
راهپیمایی روز قدس

نصر: راهپیمایی اولین روز جهانی قدس در تبریز و سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، اولین روز جهانی قدس در قرن جدید با حمایت قاطع مردم ایران از آرمانی فلسطین برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی صبح امروز پنج شنبه در جلسه سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس در تبریز با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از طرف حضرت امام خمینی (ره) افزود: این روز یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و مسلمانان جهان در این روز، فریاد حمایت از مظلوم و محکومیت ظالم را سر می‌دهند.
حجت الاسلام و المسلمین میکائیل اسکندری با بیان وضعیت کنونی سلامت عمومی جامعه، اضافه کرد: با تزریق واکسن کرونا توسط اکثریت مردم، وضع سلامت عمومی مردم رو به بهبود بوده و همین امر مسئولین شورای هماهنگی را بر آن داشته تا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را به صورت حضوری و فیزیکی و با شکوه و عظمت هرچه تمام تر برنامه ریزی نمایند.
وی از تمام دستگاه‌های عضو مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست تا با تمام توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همت کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، از حجت الاسلام و المسلمین تقوی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس تبریز نام برد.
انتهای پیام/

پژوهشیار