سدان زیبای چینی با نگاهی به محصولات روز صنعت خودرو/ شدو لئوپارد چه ویژگی هایی دارد؟

1401/01/22 - 10:27 - کد خبر: 61163
سدان

نصر: فضای کابین نیز همانند نمای ظاهری بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. در قسمت های مختلف مانند داخل درب ها و کنسول میانی از طرح فیبرکربن استفاده شده و صندلی های اسپرت با نوار دوخت رنگی مکمل بر زیبایی کار افزوده است.

به گزارش نصر،  برند گاک(GAC)  یک سدان جدید و جذاب را در لیست محصولات خود دارد که با نام شدو لئوپارد شناسایی می شود. این خودرو در بازار چین از 15500 تا 20200 دلار با توجه به تریم قیمت گذاری می شود.
 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، هدف از طراحی این خودرو معرفی یک سدان کاملا اسپرت بوده است. به همین دلیل پنل ها و جزئیات مختلفی در قسمت دماغه بویژه برای سپر اصلی جلو کار شده و با بخش هایی دارای نمای فیبرکربن تلاش شده تا همه چیز زیباتر به نظر برسد.
 
 
خودرو در قسمت های مختلف شباهت های زیادی با محصولات مطرح روز دنیا بویژه آئودی و جگوار دارد. در نمای عقب کاملا مخاطب را به یاد سدان های آتشین آئودی می اندازد و از یک مجموعه دیفیوزر با 4 خروجی اگزوز نیز دقیقا به همین هدف استفاده شده است.
 
 
خودرو از منظر ابعاد برابر با 4700 میلیمتر در طول، 1850 میلیمتر در عرض و 1432 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2736 میلیمتر است. وزن خالص براساس تریم 1345 و 1400 کیلوگرم است.
 
 
در بخش ایمنی نیز امکاناتی شامل: کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، نورپایین اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار