واکنش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی به پیام مخاطب نصر؛

6 جایگاه سوخت تبریز بنزین سوپر عرضه می کنند

1401/01/20 - 11:26 - کد خبر: 61031
پمپ بنزین

نصر: به دنبال انتشار فایل صوتی ارسالی مخاطبان نصر در خصوص عدم توزیع بنزین سوپر در کلانشهر تبریز؛ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی به این پیام واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، در جوابیه ای که به امضای علی روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی رسیده آمده است:
عطف به ویدئو و پیام ارسالی مخاطبین به آن پایگاه خبری محترم با موضوع عدم توزیع بنزین سوپ در کلانشهر تبریز مقتضی است وفق قوانین مترتب بر فرآیندهای رسانه ای، پاسخ ذیل جهت انتشار وتنویر افکار عمومی از طریق آن رسانه محترم عینا اطلاع رسانی و اعلام نتیجه گردد.
برنامه ریزی برای تولید فرآورده های نفتی برعهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران است که براساس نیاز کشور در پالایشگاه های مختلف تولید و توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توزیع می گردد.
توزیع بنزین سوپر در استان به ویژه کلانشهر تبریز تاکنون براساس سهمیه کشوری تعلق یافته و توزیع مطلوب آن توسعه منطقه آذربایجان شرقی طبق برنامه انجام گرفته است، لذا در خصوص عرضه بنزین سوپر در جایگاه های کلانشهر تبریز که دارای امکانات فرضی عرضه این فراورده را دارند هیچ محدودیتی وجود ندارد و همشهریان محترم می توانند با قیمت غیرسهمیه ای از این فرآورده استفاده نمایند.
در حال حاضر علیرغم استقبال اندک مردم از سوخت گیری بنزین سوپر به دلیل قیمت غیرسهمیه ای و تفاوت قیمت آن با بنزین یورو ۴، علاوه بر توزیع بنزین سوپر در ۶ باب جایگاه سوخت کلانشهر تبریز شامل جایگاه های افتخاری، خاتم الانبیا، شقایق، سرداران شهید، سنتو، بهران ۵، همچنین جایگاه توانایی هادیشهر جلفا و جایگاه های آذری و نقی زاده مراغه نیز این فرآورده عرضه می گردد.
در خاتمه به اطلاع می رساند سامانه مرکز پاسخگویی و ارتباط مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره |۰۹۶۲۷| بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی. به سوالات و مشکلات مطروحه در مورد توزیع فرآورده های نفتی استان می باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار