اختصاصی نصر|

حاشیه های جالب مراسم معارفه شهردار جدید تبریز !

1401/01/18 - 22:03 - کد خبر: 60999
تودیع معارفه

نصر: معارفه یعقوب هوشیار به عنوان پنجاه و هشتمین شهردار تبریز امروز ۱۸ فروردین در حالی برگزار شد که از آن می توان به عنوان پرشورترین مراسم معارفه شهردار این شهر یاد کرد .

به گزارش نصر، در حالیکه ظرفیت محل سالن همایش های بین المللی خاوران پر شده بود حدود ۳۰۰ نفر در داخل سالن سرپا بودند و نزدیک به هزار نفر هم خارج  از سالن محل مراسم ، سرپا ایستاده بودند. براساس گزارش خبرنگاران حدود ۳ هزار نفر برای حضور در این مراسم خود را به مرکز همایش های خاوران رسانده بودند.
حجت الاسلام فقیه رئیس دفتر آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در سخنانش از هوشیار به عنوان فردی انقلابی یاد کرد و گفت : شهردار تبریز از مدیران متخصص شهرداری محسوب می‌شود که در شهرداری تهران نیز موفق عمل نموده است. وی سلام ویژه آیت الله آل هاشم را به حاضرین در مراسم ابلاغ نمود .
 هوشیار از پرسنل شهرداری تبریز محسوب می‌شود و این موضوع باعث استقبال بیش از حد پرسنل و کارگران شهرداری از انتخاب وی شده است .
هر ۱۳ عضو شورای شهر در مراسم معارفه شهردار حضور داشتند .
تعدادی از پرسنل شهرداری به صورت خودجوش در برقراری نظم مراسم وارد عمل شده بودند .
 مجری مراسم افصحی از گویندگان اخبار شبکه استانی سهند بود.
هوشیار وقتی در سخنرانی خود اعلام کرد با همکاری مدیران ، کارکنان و کارگران شهرداری برای  تبریز عزیزتر از جان شبانه روزی کار خواهیم کرد سخنانش با تشویق حاضرین همراه شد .
استقبال خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری مراسم معارفه چشمگیر بود .
 قرار بود از عباس رنجبر شهردار پیشین نیز قدردانی شود که وی در این مراسم حضور نداشت.
 از مهدی یوسفی سرپرست شهرداری با اهدای لوحی قدردانی شد.
شهردار تبریز گفت : با کسب اجازه از محضر خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، دانشگاهیان و روحانیت با همکاری مدیران ، پرسنل و کارگران شهرداری برای آبادانی تبریز شبانه روزی کار می کنیم .
وی همچنین حمایت و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز را برای خود و همکارانش مایه افتخار دانست و گفت : امیدوارم از رهنمودهای حضرت آیت الله آل هاشم که ایشان را پدر معنوی تبریز می دانیم و همچنین استاندار محترم آذربایجان شرقی بهره مند شویم .
هوشیار در سخنانش از تلاش تمامی شهرداران سابق تبریز  قدردانی کرد . شهردار تبریز از ارایه برنامه ۱۴ گانه خود برای اداره بهتر شهر به شورای شهر خبر داد .
 یعقوب هوشیار دکترای عمران دارد و در محله عباسی تبریز دوران کودکی و نوجوانی خود را سپری کرده است.
سخنرانان مراسم همگی به نیکی از شهردار تبریز یاد کردند و نمایندگان تبریز در مجلس از آمادگی خود برای حل مشکلات شهر در کنار اقدامات شهرداری خبر دادند .
 گروه تواشیح پیش بینی شده مراسم از گروه های بین المللی محسوب می‌شود که در مهمترین مراسم ها همچون دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اجرای برنامه کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار