بهاره رهنما بالاخره درباره طلاقش از حاجی حرف زد

1401/01/18 - 13:38 - کد خبر: 60980
بهاره رهنما

نصر: در چند ماه اخیر خبرهایی در مورد جدایی بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست میشد و حالا بعد از مدت ها بهاره رهنما به این خبرها واکنش نشان داد.

به گزارش نصر، حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.
 
طلاق بهاره رهنما از همسر دومش، حقیقت یا شایعه؟
اما کمی نگذشت که همسر سابق پیمان قاسم خانی با انتشار متنی در اینستاگرامش، به نوعی همه چیز را روشن کرد، متنی که در این بخش از چهره ها در نمناک با هم میخوانیم.
 
 
به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست!
من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و ...
اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!
و با همه وجودم "طلب خیر" برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم.
پی‌نوشت:برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.
 
 
استوری پر بحث بهاره رهنما در اینستاگرامش، واکنشی بود که به اخبار مربوط به رد شایعه طلاق او از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست میشد و بازیگر فیلم های افعی و پاستاریونی بظاهر حقیقت ماجرا را به گونه ای غیرمستقیم فاش کرد و میتوان گفت این استوری، اولین واکنش او به اخبار مربوط به جدایی از همسر دومش بود.
بهاره رهنما پس از جدایی از همسر اولش، پیمان قاسم خانی در تاریخ 4 شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. ماهها قبل با تغییری محسوس در عکسهای اینستاگرامی بهاره رهنما و حال و هوای پست های او در فضای مجازی، مخاطبان متوجه غیبت همسر دوم خانم بازیگر شده و شایعات مربوط به جدایی بهاره از حاجی سر زبان ها افتاد.
بهاره رهنما که یکی از پرکارترین بازیگران زن ایرانی محسوب میشود، پس از نقش آفرینی در سریال پژمان سروش صحت همکاری های متعددی با منوچهر هادی انجام داده و علاوه بر سریال گیسو در فیلم آینه بغل، سریال خوب بد زشت و خداحافظ بچه با همسر یکتا ناصر همکاری داشته است.
انتهای پبام/

پژوهشیار