// اطلاع رسانی //

بازدید مدیر عامل مگاموتور سایپا از شرکت سمتکو

1398/08/19 - 15:56 - کد خبر: 6093
مگاموتور

نصر:عباس شهریاری، مدیرعامل شرکت مگاموتور سایپا به اتفاق هیات همراه و با حضور واعظ موسوی، مدیر عامل؛ قلیزاده، رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت سمتکو، از خطوط ماشین‌کاری، مونتاژی ، ماشین آلات و تجهیزات شرکت سمتکو بازدید کرد .

به گزارش نصر،  بررسی توانمندی‌های فنی و مهندسی و ظرفیتهای تولیدی و بحث و تبادل نظر در زمینه مشکلات شرکت سمتکو و راه حل های احتمالی از اهداف مهم این بازدید بود.
در ادامه این بازدید، جلسه ای با حضور مدیران دو شرکت برگزار شده و توضیحات مربوط به پروژه های در دست اقدام و محصولات جدید شرکت سمتکو به اطلاع مدیران مگاموتور رسید.
واعظ موسوی در این جلسه، ضمن ارایه گزارشی در خصوص عملکرد سالجاری شرکت، از جمله میزان تولید و فروش، محصولات جدید و اقدامات شاخص صورت گرفته، مسایل و مشکلات اساسی شرکت سمتکو را با هیات بازدیدکننده در میان گذاشت.
در پایان جلسه، عباس شهریاری ضمن تمجید و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته و موفقیت های کسب شده، در خصوص زمانبندی و تسریع هر چه بیشتر در پیشبرد و نهایی نمودن پروژه های اشاره شده تاکید کرد.
شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزار آلات سایپا (سمتکو) واقع در شهرک صنعتی قراملک، بزرگ‌ترین شرکت طراح و سازنده ی انواع مجموعه های فوق ایمنی خودرو از جمله کالیپرهای ترمز و مستر بوستر بوده و علاوه بر آن یکی از برندهای صاحب نام در زمینه طراحی و ساخت انواع گیج و فیکسچرهای صنعتی است.

انتهای پیام/

پژوهشیار