خبر/

باند سارقان خانه باغ هاي اسکو دستگير شدند

1401/01/17 - 16:20 - کد خبر: 60921
دستگیری

نصر: فرمانده انتظامي شهرستان اسکو، از دستگيري باند پنج نفره سارقان خانه باغ ها خبرداد و اعلام داشت که مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش نصر، سرهنگ"ستار داداشی " در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت در خانه باغ ها و مناطق روستايي حوزه استحفاظي،بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران تحقيقات پليسي و اقدامات فني را براي شناسايي سارقان آغاز کردند.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: ماموران انتظامي در تحقيقات خود دريافتند یک باند سرقت پنج نفری متشکل از سارقین سابقه دار در سرقت هاي مذکور دست دارند، که در اين رابطه با هماهنگي مقام قضائي متهمان دستگير شدند.
سرهنگ "داداشی" يادآور شد: متهمان که به مواد مخدر اعتياد داشتند، در بازجويي هاي بعمل آمده به 15 فقره سرقت از خانه باغ هاي سطح شهرستان اعتراف کردند واز مخفیگاه ایشان مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل آبگرمکن،آبسردکن،کپسول گاز،پمپ آب،فلکه آب،جاروبرقی،دینام وغیره کشف وضبط گردید و درادامه از طریق اموال مسروقه مکشوفه مالباختگان نیز شناسایی و متهمان طی تشکیل پرونده ای به همراه شکات به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسکو به شهروندان توصيه کرد: شهروندان در صورتي که اشياي قيمتي و تجهيزات باغداري را در اين خانه باغ ها نگه داري مي کنند، به طور حتم در فصل هايي که از اين خانه ها استفاده نمي شود آن ها را به محل امني منتقل کنند. 
انتهای پیام/

پژوهشیار