شرکت ملی نفت آذربایجان شرقی به ویدئوی ارسالی مخاطب نصر واکنش نشان داد:

تعطیلی جایگاه سوخت به دلیل مشکلات حقوقی/ راه اندازی جایگاه سیار برای مسافران نوروزی  

1401/01/06 - 18:58 - کد خبر: 60599
جایگاه سیار سوخت

نصر: به دنبال انتشار ویدئوی ارسالی مخاطبان نصر مبنی بر صف طولانی مقابل جایگاه سوخت مهتاب در آزادراه پیامبر اعظم (ص) شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با ارسال جوابیه ای به این ویدئو واکنش نشان داد.

به گزارش نصر؛ در جوابیه ارسالی آمده است: پیرو مذاکرات مفصل یوم جاری ؛ عطف به گزارش تصویری یکی از شهروندان از سوخترسانی در جایگاه سیار جنب جایگاه اختصاصی مهتاب قره داغی مبنی بر طولانی بودن صف انتظار و مدت زمان سوختگیری ؛ جوابیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی و درج در پایگاه خبری نصرنیوز وفق قانون رسانه ارسال می گردد.
جایگاه مهتاب قره داغی در مسیر اتوبان زنجان- تبریز از حدود پنج ماه پیش بنابر حکم دادستانی و تصمیم شورای تامین استان به علت مسائل حقوقی و اختلافات شرکای جایگاه تعطیل بوده و ارائه خدمات سوخترسانی در این جایگاه متوقف شده است. علیرغم تلاش های مدیریت و مسئولان منطقه به دلیل مشکلات حقوقی خارج از اختیارات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از سرگیری عرضه سوخت در این جایگاه میسر نگردید.
 لذا با تمهیدات مدیریت و مسئولین منطقه و هماهنگی با مقامات استانی و شهرستانی و با درایت و همیاری استاندار محترم، در راستای رفاه حال شهروندان و ارایه خدمات مطلوب به مسافران محترم نوروزی در مسیر اتوبان تبریز – زنجان علیرغم وجود جایگاه عرضه سوخت در 50 کیلومتری بعد از جایگاه مهتاب قره داغی ( مجتمع خدماتی باران) به منظور کم کردن بار ترافیکی سوخترسانی و خدمات رسانی به مسافران در راه مانده به راه اندازی جایگاه سیار در جنب جایگاه مهتاب قره داغی اقدام گردید.
شایان ذکر است راه اندازی جایگاه سیار با توجه به الزامات و مقررات در روزهای عادی نیاز به حداقل یک ماه زمان دارد ولی مدیریت و مسئولین منطقه در یک اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی این کار را طی چهار روز تعطیلات نوروزی به انجام رسانده و اکنون سوخترسانی به خودروهای مسافران نوروزی در این مسیر با تلشا شبانه روزی کارکنان منطقه آذربایجان شرقی در حال انجام می باشد. در پایان می طلبد در کنار انعکاس نقطه نظرات شهروندان محترم به طور همزمان علت بروز مشکل و اقدامات به عمل آمده را نیز منعکس نمایند.
علی روح اللهی – مدیر منطقه آذربایجان شرقی
انتهای پیام/

پژوهشیار