مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان؛

امکان گردش در اماکن تاریخی تبریز با اتوبوس‌ های تبریزگردی فراهم شد

1401/01/03 - 21:40 - کد خبر: 60552
عکس

نصر: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی از فراهم‌ شدن امکان گردش در اماکن تاریخی و گردشگری تبریز با اتوبوس‌های تبریزگردی خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای فراهم سازی دسترسی آسان گردشگران نوروزی به اماکن تاریخی و گردشگری تبریز، امکان بازدید از ۲۹ مکان تاریخی این کهن شهر با اتوبوس‌های تبریزگردی فراهم شده است.
وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها در هفت مسیر گردشگران را با ۲۹ مکان تاریخی آشنا می‌کنند و علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ با حضور در میدان شهید بهشتی (منصور) برای حضور در این تور اقدام کنند.
حمزه زاده اظهار کرد: گردشگران می توانند با استفاده از این اتوبوس ها، از اماکنی همچون موزه قاجار، مقبره الشعرا، امام‌زاده سیدحمزه، موزه استاد احد حسینی، مسجد صاحب الامر و موزه قرآن و کتابت دیدن کنند.
وی از خانه ثقه الاسلام، مسجد حسن پادشاه، میدان صاحب‌آباد، موزه مشروطه، بازار جهانی تبریز، مسجد جامع، مسجد شصت و سه ستون، عمارت شهرداری، موزه سنجش، خانه نیکدل، پیاده راه تربیت، خانه کلکته‌چی، موزه صدا، ارگ علیشاه، پیاده راه ارگ، مسجد کبود، موزه آذربایجان و سایت موزه عصر آهن به عنوان دیگر مقاصد اتوبوس های گردشگری تبریز نام برد.
انتهای پیام/

پژوهشیار