مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز؛

ملاقات و عیادت از بیماران در روزهای زوج مقدور است

1398/08/19 - 12:16 - کد خبر: 6051
مهرداد اکبری نامدار

نصر: مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: بر اساس اطلاع رسانی هایی که انجام شده ملاقات بیماران بستری در این مرکز فقط در روزهای زوج مقدور می باشد.

به گزارش نصر، مهراد اکبری نامدار مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا  (ع)تبریز اظهار داشت: ملاقات و عیادت از بیماران بستری در بخشها صرفا در روزهای زوج و از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه الی ۱۶:۰۰ امکان پذیر بوده و این امر در راستای رفاه حال بیماران در نظر گرفته شده است.

نامدار افزود: بیمارستان امام رضا  (ع) تبریز  با بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ تخت بزرگترین مرکز درمانی جنرال شمالغرب کشور به حساب می آید از این رو بیماران بستری در این مرکز نیاز به اقدامات درمانی و پرستاری بیشتری دارند واز طرفی حضور همراهان بیماران بر بالین بیمار در اکثر ساعات شبانه روز مانع از ارایه بهتر خدمات درمانی می شود.

وی ادامه داد : با توجه به وضعیت موجود و جلوگیری از هرگونه اختلال در بحث ارایه خدمات درمانی به بیماران بستری ملاقات بیماران محدود به روزهای زوج گردیده و امیدواریم هموطنان با حصول اطلاع از این موضوع کادر درمانی مرکز را در تحقق این امر یاری نمایند.

مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا  (ع) تبریز با اشاره به بیش از ۲۱ هزار تردد روزانه در این مرکز گفت: این مرکز علاوه بر آذربایجان شرقی به استان های هم جوار نیز در برخی موارد ارایه خدمت می کند و این موجب افزایش بار ترافیکی در اوقات ملاقات شده و در برخی موارد مسیر آمبولانس هایی که به مرکز مراجعه می کنند با ترافیک شدید مواجه می شود.

وی اضافه کرد : با وجود ترافیک سنگینی که در برخی اوقات در مسیر منتهی به مرکز ایجاد می شود بیماران ارجاعی با آمبولانس در مواردی در نزدیکی بیمارستان دچار آسیبهای جبران ناپذیری می شوند.

نامدار تصریح کرد : بیمارانی که در مرکز بستری هستند همگی عزیزان ما بوده و ارایه خدمات درمانی مناسب و به موقع اولویت اصلی مرکز می باشد و از این طریق از تمام هموطنان عزیز خواهشمندیم تا با رعایت این نکته و مراجعه در روزهای زوج و جمعه همکاران را در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی یاری نمایند.

انتهای پیام/

پژوهشیار