خبر/

قرارداد شرکت همشهری، ۳ ماه دیگر تمدید شد

1398/08/19 - 11:28 - کد خبر: 6042
فرج محمد قلی زاده

نصر: لایحه تجویز تمدید انعقاد قرارداد با شرکت همشهری به عنوان دومین دستور جلسه در صحن علنی شورای اسلامی تبریز مورد نقد و بررسی اعضای این شورا قرلر گرفت.

به گزارش نصر، لایحه تجویز تمدید انعقاد قرارداد با شرکت همشهری توسط کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبری مطرح شد و محمد باقر بهشتی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تمدید این قرارداد تا زمان تعیین راهکار قانونی خواهد بود و در روند این زمان سه ماهه هر زمانی به راهکاری دست یافتیم این تمدید خود به خود فسخ می شود.

در این راستا، فرج محمد قلیزاده با بیان اینکه تعیین تکلیف وضعیت شرکت همشهری با توجه به اختیارات شهرداری در رابطه با قانون خصوص ترک تشریفات می تواند تعیین کننده آخرین وضعیت باشد، گفت: در صورت تعیین مبلغ اختیارات شهرداری در این خصوص وضعیت تمدید و اخذ مجوز از شورا مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه مصوبه شورا از خردادماه تاکنون مورد توجه قرارنگرفته است، ادامه داد: این بی توجهی به مصوبه شورا و با توجه به زمان مکفی برای تعیین نکلیف امروز نباید در عمل انجام شده قرار بگیرد.

در ادامه بررسی این لایحه، فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورا، گفت: لطفا هر چه سریعتر برای این جریان تصمیم قانونی اتخاد کنین چرا که کارکنان از حیث بیمه تکمیلی دچار مشکلات شده اند.

این گزارش حاکی است، براساس تصمیم کمیسیون برنامه و بودجه و اکثریت آرای اعضا شورا، تمدید قرارداد با این شرکت، حداکثر تا سه ماه برای تعیین تکلیف وضعیت حقوق و مزایا کارکنان آن تا زمان تعیین راهکار قانونی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

پژوهشیار