خبر/

استاندار آذربایجان‌غربی جان‌باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر را تسلیت گفت

1398/08/19 - 10:12 - کد خبر: 6036
استاندار آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی را تسلیت گفت و برای بازماندگان و ملت شریف ایران صبر مسالت کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در متن پیام «محمد مهدی شهریاری» که نسخه‌ای از آن شامگاه دیروز آمده است: خبر تلخ وقوع زلزله در بخش‌هایی از استان‌های غرب کشور به ویژه آذربایجان‌شرقی که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب و مردم شریف آذربایجان‌غربی شد.

«مردم خون گرم و انسان‌دوست آذربایجان‌غربی از شمال تا جنوب استان که بارها ثابت کرده‌اند در تمام اتفاق‌ها و حوادث در کنار هموطنان خویش هستند، بدون‌شک اینبار نیز در کمک و مساعدت به زلزله‌زدگان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم سربلند خطه آذربایجان‌شرقی و خانواده های آنان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای مجروحان آرزوی شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تحمل این محنت جانگداز را مسالت دارم.

بنا به این گزارش، استاندار آذربایجان‌غربی در لحظات اولیه این حادثه با برقراری تماس تلفنی با استاندار آذربایجان‌شرقی از اعلام آمادگی استان برای امدادرسانی و ارسال کمک‌ها به زلزله‌زدگان «سراب» خبر داده بود.

انتهای پیام/

پژوهشیار