خبر/

قرارداد همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با دانشگاه آزاد واحد شبستر و آذرشهر 

1400/12/23 - 15:44 - کد خبر: 60346
عکس

نصر: در حاشیه آیین تجلیل از فناوران برتر پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، قرارداد همکاری این مجموعه با دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و آذرشهر در راستای ایجاد مرکز نوآوری و رشد به امضا رسید.

به گزارش نصر، عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری در حاشیه آیین تجلیل از فناوران برگزیده این پارک، دو قرارداد همکاری در راستای راه اندازی مرکز نوآوری مشترک با دانشگاه آزاد واحد شبستر و ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر امضا کرد. 
مجوز راه‌اندازی این مراکز در چهارمین جلسه شورای علم و فناوری پارک علمی استان آذربایجان شرقی تصویب و صادر شده بود و طی این آیین قرارداد همکاری به رسمیت نشست. 
مرکز نوآوری شبستر با محور فناوری های صنعت غذایی در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه با سوله‌های کارگاهی در اختیار واحدهای فناور و دانش‌بنیان قرار خواهد گرفت. 
شایان ذکر است، پیش از این نیز، مرکز رشد شهرستان شبستر وابسته به پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی در دانشگاه پیام نور بنیس آغاز به کار کرده بود. 



 
مرکز رشد آذرشهر در فضایی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه و پنج هکتار زمین برای ایجاد کارگاه‌های صنعتی، در اختیار واحدهای فناور و دانش‌بنیان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار