خبر/

رتبه نخست تحقق بودجه در زیرمجموعه شهرداری تبریز به سازمان عمران رسید

1398/08/19 - 09:34 - کد خبر: 6029
بودجه

نصر:سازمان عمران تبریز ، رتبه نخست تحقق بودجه در شش ماهه‌ اول سال ۹۸ شهرداری کلانشهر تبریز را به خود اختصاص داد.

به گزارش نصر ، در شصت و ‌نهمین جلسه کمیسیون برنامه و‌بودجه و  براساس اعلام معاونت برنامه ریزی شهرداری کلانشهر تبریز و بررسی کمیسیون بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ، عملکرد سازمان عمران تبریز رتبه نخست تحقق بودجه  را به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش ، در جلسه بررسی عملکرد شش ماهه شهرداری تبریز و سازمان های تابعه در جلسه کمیسیون بودجه شورای اسلامی ،  بهشتی رییس کمیسیون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب سازمان عمران که منجر به کسب رتبه نخست گردیده است از مدیرعامل و همکاران این سازمان به جهت تلاش برای تحقق ۱۱۴ درصدی بودجه مصوب سال ۹۸ در شش ماهه اول قدردانی کرد.

 بهشتی در بررسی نحوه و میزان وصول درآمد و هزینه های سازمان ها و مناطق شهرداری تبریز،  عملکرد سازمان عمران شهرداری را که با ۱۱۴ درصد تحقق در شش ماهه نخست سال ۹۸ به نسبت بودجه مصوب رتبه نخست را کسب نموده ،  قابل قدردانی و تمجید دانست.
به گفته بابک شریفی مدیرعامل سازمان عمران تبریز ، حاصل حمایت ها و راهگشایی های بعمل آمده توسط شهردار تبریز برای سازمان در تامین مصالح و خرید قیر ،  عامل اصلی موفقیت در جلب رضایت شهروندان و ثبت رکوردهای جدیدی در خدمت رسانی شهرداری تبریز علیرغم وجود محدودیت های مالی شدید است و عملکرد مثبت سازمان عمران در چندماه گذشته مرهون این حمایت ها بوده است.
شریفی افزود : از سرگرفته شدن فعالیت پروژه های عمرانی که مسکوت و غیرفعال بودند و آغاز چندین  پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر در کنار نهضت جهادی شهرداری برای ایجاد تحولی بزرگ در وضعیت آسفالت شهر نشان از عزم شهرداری تبریز برای جلب رضایت شهروندان و ثبت رکوردهای جدیدی در خدمت رسانی شهرداری تبریز علیرغم وجود محدودیت های مالی شدید است.

مدیرعامل سازمان شهرداری تبریز  تاکید کرد: تلاش مجموعه مهندسین ، متخصصین ، کارگران در کارخانجات آسفالت سازمان عمران بر این است تا در سال ۹۸ با همت و تلاش این مجموعه رکورد جدیدی در تولید و پخش آسفالت در این سازمان را ثبت کنیم.

شریفی  افزود: این موضوع محقق نمی شود مگر با حمایت های مسئولین مربوطه و تلاش بی وقفه کارگران، مهندسان و همکاران در بخش های مختلف سازمان.

مدیرعامل سازمان عمران تبریز  همچین با اشاره به آغاز چندین پروژه عمرانی از جمله کتابخانه مقبره الشعرا، آماده سازی شهرک صنعتگران، مجموعه مقبره دوکمال، احداث پل همسان پل کابلی و چند پروژه بزرگ دیگر افزود: بدون در نظرگرفتن مشکلات مالی و با مدیریت هزینه ها تمام تلاشمان را برای اجرای کامل پروژه ها بکار می بندیم.

گفتنی است که در 23 مهرماه 97 طی حکمی از سوی دکتر ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز ، بابک شریفی بعنوان مدیرعامل مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کلانشهر تبریز منصوب گردید.شریفی ، پیش از این در  شهرهای مهربان ، خامنه و اسکو به عنوان شهردار خدمت کرده است.
در ایام 13 ماهه مسئولیت مهندس بابک شریفی در مدیرعاملی سازمان عمران شهردرای کلانشهر تبریز تحول عظیمی در حوزه عمرانی و عمران شهری و بویژه در بحث نهضت آسفالت ریزی با حمایت شهردار تبریز و مجموعه شورای اسلامی کلانشهر تبریز صورت گرفته است ، بطوری که حجم آسفالت تولید و استفاده شده در این مدت در کارخانجات سازمان عمران کلانشهر شهرداری تبریز با هیچ دوره ای هم از لحظ کمیت  و هم از لحاظ کیفیت قابل مقایسه نبوده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار