وزیر کشور تاکید کرد:

تقویت مبادلات مرزی روابط با کشورهای همسایه

1400/12/22 - 10:15 - کد خبر: 60280
احمد وحیدی

نصر: وزیر کشور گفت: توسعه تبادلات مرزی استان آذربایجان شرقی با توجه به داشتن مرز مشترک با کشورهای همسایه دنبال می‌شود و تلاش بر این است که با تقویت مبادلات مرزی روابط با کشورهای همسایه تقویت شود.

به گزارش نصر، احمد وحیدی که از صبح یکشنبه برای بررسی مسائل توسعه‌ای و عمرانی استان آذربایجان شرقی وارد شهر تبریز شده است؛ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داریم در خدمت مردم شریف و شهید پرور مردم استان آذربایجان شرقی باشیم.
وی افزود: توسعه تبادلات مرزی استان آذربایجان شرقی با توجه به داشتن مرز مشترک با کشورهای همسایه دنبال می‌شود و تلاش بر این است که با تقویت مبادلات مرزی روابط با کشورهای همسایه تقویت شود.
وزیر گشور گفت: نشست مشترک با اصحاب صنعت یکی از برنامه‌های کاری وزیر کشور در سفر به این استان است که دکتر وحیدی درباره آن اظهار کرد: به دنبال این هستیم از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و خواسته‌های صنعتگران عزیز استان باشیم و در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کمک کنیم.
وی همچنین به چالش حوادث جاده‌ای در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: به دنبال بررسی راهکارهای موثر برای کاهش این حوادث و آسیب‌های ناشی از آن در استان هستیم. 
وزیر کشور به پرسش خبرنگاری در خصوص تمهیدات صورت گرفته در ایام سفرهای نوروزی هم این‌گونه پاسخ داد: پیش‌بینی بر افزایش حجم تردد مسافران نوروزی است و در این خصوص آمادگی‌های خوبی در نیروی انتظامی، سازمان راهداری و سایر دستگاه‌های مسئول برای مدیریت بهینه سفر وجود دارد.
وحیدی از مردم عزیز ایران اسلامی خواست که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت جدی در دستور کار داشته باشند و همچنین ان‌شاءلله با رعایت مسائل ایمنی جاده‌ای سفری خوب و بدون آسیب را در کشور شاهد باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار